Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wings of Darkness

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    Comment


      #62
      Ik dacht ooit een keer ergens gelezen te hebben dat dit 25mm was, maar het is toch echt 30mm. Ik vond het al zo verrassend dat de boeketten echt groot waren voor 25mm, maar dit verklaard dan dus een hoop.

      Comment


        #63
        Waaier cake van het jaar voor mij . Schitterende kleuren en grote boeketten. Echt heel mooi. Alleen het tempo was net ietsje te laag. Maar ja, voor een gratis cake? fantastisch
        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

        Comment


          #64
          Ook geschoten. Kleuren waren erg mooi en wij vonden het tempo ook uitstekend. Was iets sneller dan op de filmpjes, helemaal perfect.
          Vier veilig, vier legaal!

          Comment


            #65
            Presteerde weer uitstekend, dit jaar weer.
            Laatst aangepast door jeremy21; 3 January 2018, 10:49.

            Comment


              #66
              Hij was geweldig!

              Comment


                #67
                Hij was echt geweldig! Tempo vond ik prima, had al genoeg snel spul geschoten
                There is no such thing as enough fireworks.

                Comment


                  #68
                  Deze gaat dit jaar op de lijst zie hem voor mooie prijzen voorbij komen dus.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    #69
                    Deze dit jaar ook weer aangeschaft en per 4 geschoten. Een en al kleurenpracht

                    Comment


                      #70
                      Zeer mooie cake, hoeft echter niet op de lijst want ik heb hem nog staan
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #71
                        Prachtig ding! Grote boeketten en prachtige kleuren!

                        Comment


                          #72
                          Dit blijft echt een super waaier! Hele dikke klappen en mooie grote Multi color boeketten. Ondanks dat ik het hoofdlont had doorgelont, begon ie bij mij met de finale. En hij ging heel rap per rij, met vervolgens steeds een lange vertraging. Ik kon geen productiejaar op het label vinden, maar ik neem aan dat dit de 2017 versie is aan het tempo te zien ( eerder was ie een stuk trager ). Maar mijne was sowieso een beetje een mandagmorgen batch

                          Het is de 2e cake.

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                            Deze dit jaar ook weer aangeschaft en per 4 geschoten. Een en al kleurenpracht
                            Heb je dit toevallig ook gefilmd. Ik had de Wings of Darkness afgelopen jaarwisseling voor het eerst en dit was echt puur genieten. Per 4 moet helemaal geweldig zijn geweest.

                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Dit blijft echt een super waaier! Hele dikke klappen en mooie grote Multi color boeketten. Ondanks dat ik het hoofdlont had doorgelont, begon ie bij mij met de finale. En hij ging heel rap per rij, met vervolgens steeds een lange vertraging. Ik kon geen productiejaar op het label vinden, maar ik neem aan dat dit de 2017 versie is aan het tempo te zien ( eerder was ie een stuk trager ). Maar mijne was sowieso een beetje een mandagmorgen batch
                            Die ik had schoot in een ander tempo als die bij jou. Het rustige tempo vind ik bij deze waaier wel prettig om optimaal te kunnen genieten van de unieke kleurencombinaties. Ook opvallend is dat jij 2 fanshape rijen had, bij mij was dit echter alleen de laatste rij. Hoe dan ook hij blijft prachtig en staat alweer op de wishlist voor dit jaar.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
                              Heb je dit toevallig ook gefilmd. Ik had de Wings of Darkness afgelopen jaarwisseling voor het eerst en dit was echt puur genieten. Per 4 moet helemaal geweldig zijn geweest.



                              Die ik had schoot in een ander tempo als die bij jou. Het rustige tempo vind ik bij deze waaier wel prettig om optimaal te kunnen genieten van de unieke kleurencombinaties. Ook opvallend is dat jij 2 fanshape rijen had, bij mij was dit echter alleen de laatste rij. Hoe dan ook hij blijft prachtig en staat alweer op de wishlist voor dit jaar.
                              Ja ik kocht ´m ook met het idee van een traag tempo, dat had ik ook geaccepteerd want ik zag deze cake half december in IJsselstein en toen vond ik ´m zo dik dat het tempo niet boeide. Maar zoals ik al zei, mijne was sowieso een maandagochtend batch. Al zou een iets hoger tempo de cake ook niet slechter maken hoor, misschien zelfs iets beter. Vooral in zo´n projectie past dat wel beter! Maar goed, ik koop ´m zeker weer dit jaar en dan komt ie weer in een waaier projectje terecht.

                              Comment


                                #75
                                Hier nog mijn film.

                                Comment

                                Working...
                                X