Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wings of Darkness

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door svennnny Bekijk bericht
    Geweldige kleuren zou deze er graag bij willen hebben .Wel benieuwd hoe groot de boeketten zijn 1,60 euro per shot is wel aan de hoge kant .
    Die zijn groot, komen aardig in de buurt van cruel traction boeketten. Burst idem.
    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
      Op het label staat 452 gram. In de forum info 373 gram. Welke klopt?
      Ik zou zeggen dat wat er op het label staat wel klopt, misschien is er op het forum wel een type foutje gemaakt

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
        Op het label staat 452 gram. In de forum info 373 gram. Welke klopt?
        373 gram is het juiste kruitgewicht

        Comment


          #19
          Kleuren zijn erg mooi. Tempo vind ik te langzaam. Met dit tempo had I-shape denk ik mooier geweest.

          Comment


            #20
            Ik heb hem voor €25,- besteld, het tempo mocht iets hoger maar ag voor dat geld kon ik hem niet laten liggen.
            No Pyro ! No Party !

            Comment


              #21
              Ik begin het tempo steeds heerlijker te vinden: je kunt rustig genieten van de kleuren. Dat het fanshape is, was nauwelijks nodig geweest maar het lijkt de prijs niet onnodig hoog gemaakt te hebben; ook de €40 adviesprijs is ie nog waard met z'n CT-grootte boeketten.
              Ik vind dit een waardige kleine variant van de Color Strike die, met z'n hogere prijs als box zijnde, voor sommigen te veel van het goede kan zijn (al heeft die de color comet cake er nog bij). Dan vormt Wings Of Darkness een betaalbaar en mooi moment van kalm kleurgenieten.

              Comment


                #22
                Ik vind dit toch echt wel een toppertje. Zal even wat geld gaan vrijmaken, want deze moet en zal erbij komen.

                Comment


                  #23
                  Griz, pak er 3 en lever je TP bon in, dan heb je er 3 voor 60€ ;-)

                  Comment


                    #24
                    hahahahaha...
                    Oorspronkelijk geplaatst door Pancake Bekijk bericht
                    Griz, pak er 3 en lever je TP bon in, dan heb je er 3 voor 60€ ;-)

                    Comment


                      #25
                      mooie kleuren maar veel te traag tempo. had hem dan liever zoals de laatste shots willen zien. Dan duurt ie wel iets korter maar wel meer actie.
                      -Step outside the box to see the real picture-

                      Comment


                        #26
                        Ik en mijn neefje hebben er samen 2 gekocht en dat is maar goed ook! Ondanks de prachtige kleuren is het tempo te laag om de waaiershape goed tot zijn recht te laten komen!

                        Comment


                          #27
                          Vond deze tegenvallen schiet gewoon te langzaam kleuren wel mooi

                          Comment


                            #28
                            Ik vind hem nog steeds mooi. Dat hij zo langzaam is vind ik alleen maar goed. Het gaat bij mij om de kleuren en die zijn prachtig.

                            Comment


                              #29
                              Tsja ik stoor me niet aan het tempo, vind m gewoon prachtig en zou hem per 2 doen, gaat iets sneller en dubbel zo mooie kleuren. Geniet op en top..

                              Comment


                                #30
                                Gave waaier! Heldere kleuren hier zelfs goed door de smog heen te zien!

                                Eind goed, Knal goed!

                                Comment

                                Working...
                                X