Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Flo Show

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Zijn er toevallig nog meer ervaringen met deze cake? Vind het best een leuke cake op de filmpjes.
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

    Comment


      #17
      Het is een beest van een cake die absoluut in mijn top 10 thuis hoort. Heb hem nu een paar jaar op rij met zeer veel plezier weggestookt. Volgens mij is dit uitloop dit jaar.

      Comment


        #18
        Uiteindelijk een omlabeling van deze cake gekregen, (Black Friday van de Black Label lijn) in de winkel. Maar dit is echt een vet ding hoor. Om en om een salvo van schelle fluiters, die eindigen in een soort kleur effectje (?). En dan weer een salvo met behoorlijk grote en mooie boeketten. Als ik hem dit jaar nog tegenkom ga ik hem serieus overwegen opnieuw mee te nemen.
        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

        Comment


          #19
          Helemaal mee eens, heerlijk van genoten! Zit zeker weer bij me collectie van dit jaar.
          Is nu trouwens voor 14,95€ te koop.
          Laatst aangepast door Scav; 13 April 2020, 17:53.

          Comment


            #20
            vond dit toch wel echt een mooie cake met mooie volle boeketten en harde fluiters

            Comment


              #21
              Deze topper samen met het personeel gestookt na het sluiten van de winkel 31 december, wat een heerlijke bak is dit! Zwaar ondergewaardeerd!
              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

              Comment


                #22
                I love Mines

                Comment


                  #23
                  geinig blokje, al is hij wat dun om in zijn eentje te schieten. Zie dat je hem nu 2x kunt schieten voor de adviesprijs, dan is het best een aardige deal.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
                    geinig blokje, al is hij wat dun om in zijn eentje te schieten. Zie dat je hem nu 2x kunt schieten voor de adviesprijs, dan is het best een aardige deal.
                    Ik had er 2, andere zat in een projectje
                    I love Mines

                    Comment


                      #25
                      Iemand een idee of deze nog ergens te bestellen zijn? Vorig jaar hij Haokan een aantal meegenomen, maar daar zijn ze op. Het zijn echt toppers!

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                        Iemand een idee of deze nog ergens te bestellen zijn? Vorig jaar hij Haokan een aantal meegenomen, maar daar zijn ze op. Het zijn echt toppers!
                        Zit te twijfelen om deze toch te bestellen. Alleen is de prijs wat fors...

                        Maar wel een mooie cake met die combinaties van fluiters en boeketten.
                        #LaatOnsVieren.

                        Comment


                          #27
                          Waar? Waar? Waar? (Mag PM)

                          Comment


                            #28
                            Met dank aan Spinner en een explosieve ketel) op de valreep nog een exemplaar van dit uitstervende en ondergewaardeerde stukje vuurwerk meegepakt.
                            Laatst aangepast door bonzo26; 9 June 2020, 08:27.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                              Iemand een idee of deze nog ergens te bestellen zijn? Vorig jaar hij Haokan een aantal meegenomen, maar daar zijn ze op. Het zijn echt toppers!
                              Dit is een uitlopend product. Dus mocht je ze nog ergens kunnen krijgen, pak hem mee

                              Comment


                                #30
                                straatfilmpje:

                                Comment

                                Working...
                                X