Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mad Twister

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Niet gehad dit jaar, spijtig zeker als ik hem nu voorbij zie komen voor 21euro. Toffe bak

    Comment


      #32
      ook voor 23.50 Kleuren zijn wat apart. Mooiste zou zijn als ze hem in nog een kleur maken. Maar beviel in de straat ook heel aardig. Vooral door de fluit en dat gedraai. Is het iets wat ook onder vuurwerk leken opvalt. Van hey dat is net iets anders dan dat andere vuurwerk.

      Comment


        #33
        Wat een gave bak zeg. Alleen jammer dat de spinners vrij laat beginnen.
        Verder een geweldige cake, mooi die salvo's.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #34
          Geweldige cake! Gold spinners zijn prima zo! Gewoon laten!

          Eind goed, Knal goed!

          Comment


            #35
            Mooie cake

            Comment


              #36
              Zeer vet deze cake en ook deze was mij nog niet opgevallen. Weer een erbij voor mijn wish list
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #37
                Zojuist al 1 besteld, en de kans is zeer aanwezig dat er nog 1 bij komt als ik dat filmpje hierboven zie!

                Comment


                  #38
                  Ja deze komt er bij - leuk voor een Spin projectje met o.a. Daisy Beam & Pounding Napalm.

                  Comment


                    #39
                    Beter wordt het bijna niet met de cakes in Nederland, wat een geweldige cake is dit. Spinning tails geven al iets extra's maar de verschillende boeketten zijn echt waanzinnig!

                    https://www.youtube.com/user/Originallover

                    Comment


                      #40
                      Dit jaar 2 genomen ( stiekem op de gok ) absoluut geen spijt van gehad!! viel me op dat er 1 sneller was dan de ander qua salvo's
                      hierbij de cake die sneller ging:

                      Comment


                        #41
                        Die is overduidelijk een stuk sneller ja, maar niet té snel, boeketten komen als salvo nog prima tot hun recht.
                        Zie nu de films pas uit de straten, prachtige cake zeg, deze koop ik zeker dit jaar!
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #42
                          Ik zie nu ook pas de straatfilms voor het eerst. Wat een geweldig geluid als de salvo's de lucht in gelanceerd worden, genieten. De variant die PyroLunatic010 had (iets sneller) spreekt mij het meest aan. Net als de laatste blinkers doven, dan vult het volgende salvo alweer de lucht en dit vergroot de wow-factor. Erg sterke kleurencombinaties en ik vind zelf de combi rood/blauw het mooist. Dus als ik een voorstel mag doen dan zou ik de Mad Twister graag terug zien met het iets snellere tempo.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #43
                            Net 3 van deze gekke draaiers gekocht voor 16,50 p/s !

                            Comment


                              #44
                              Dat wordt dan erg genieten in de straat van deze pracht cake.
                              Hopelijk wordt er gefilmd.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #45
                                Heb er 4 gekocht deze gaat gefilmd worden...

                                Comment

                                Working...
                                X