Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mad Twister

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
    Vind het raar dat het zo stil is rond deze cake. Unieke spinners ( zo heb ik ze nog niet gezien), met zeer heldere boeketten. Wellicht komt t op film niet helemaal over, maar persoonlijk vind ik dit een toppertje
    Goede spinners werden vorig jaar al gebracht door Lesli vuurwerk en Zena vuurwerk.



    Comment


      #47
      hoe is de boeket grootte, op de video zien ze er goed uit maar video zegt ook niet altijd alles.

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
        hoe is de boeket grootte, op de video zien ze er goed uit maar video zegt ook niet altijd alles.
        Heb em afgelopen jaar los afgestoken, en kan je vertellen dat deze vaste prik in de collectie gaat worden. Wat was die mooi, goede kleuren, agressieve spinners en idd een mega boeket grootte. Je verwacht op basis van de videos een 'aardige boeket grootte' maar die val bij deze in positieve zin uit. Wauw.
        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
          Heb em afgelopen jaar los afgestoken, en kan je vertellen dat deze vaste prik in de collectie gaat worden. Wat was die mooi, goede kleuren, agressieve spinners en idd een mega boeket grootte. Je verwacht op basis van de videos een 'aardige boeket grootte' maar die val bij deze in positieve zin uit. Wauw.
          thanks, deze ga ik zeker opnemen in me collectie dit jaar de videos liegen er niet om het is gewoon een prachtige cake

          Comment


            #50
            Super cake met grote boeketten, wellicht de grootste op consumenten gebied maar zeker een dikke cake. Erg gaaf te combineren met de gold spinning wave to glitter en de spinning to white blink van cafferata
            https://www.houtse-bazar.nl

            Comment


              #51
              vorig jaar mad twister op de wilde gok genomen, is me erg goed bevallen. ik had er 2 waarvan 1 vrij snel ging daarbij ook een filmpje van.

              Comment


                #52
                Die snelheid bevalt me wel moet ik zeggen, vind het een erg gave cake alleen de tussenpauzes vind ik persoonlijk net te lang.
                https://www.houtse-bazar.nl

                Comment


                  #53
                  Vind hem zo ook juist mooier, heerlijk tempo en geen rust momenten. Vind dat altijd zo'n afknapper bij cake's en boxen.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #54
                    op dit tempo past die perfect in een show! oprecht een goeie rambak

                    Comment


                      #55
                      Geweldige cake. Samen die van cafferata vind ik deze cakes behoren tot de beste van dit moment.

                      Comment


                        #56
                        Ben blij dat ik ze besteld hebt wat een mooie bak zeg.

                        Comment


                          #57
                          Deze gaat zeker op het lijstje! De Kylin van Pangu lijkt hier ook wel op.
                          Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

                          Comment


                            #58
                            Zo'n dikke cake, geweldig! Was hier zeer van onder de indruk!

                            Check 18:25

                            https://youtube.com/@Pyroblom

                            Comment


                              #59
                              ik heb behoorlijk zitten te twijfelen tussen deze en de Grand Crown die ik deze week live heb gezien. Aangezien het budget het niet meer toe laat ze beide aan te schaffen is mijn keuze toch op deze gevallen. Lekker agressief en vette boeketten en maar liefst 6 salvo's van 5 schoten. Hier val je geheid mee op
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                #60
                                goede keuze ik vind deze net wat meer hebben dan de grand crown , de spinners maken deze cake echt compleet

                                Comment

                                Working...
                                X