Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Color Strike [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Super mooie box blij dat ik m heb in de straat!

    Comment


      #62
      Volgend jaar kijken of ik deze kan meepakken, want 'simpele' peony's met zulke mooie kleuren is waar ik van houd.

      Comment


        #63
        Erg mooi inderdaad op de laatste films zeg.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
          Erg mooi inderdaad op de laatste films zeg.
          En dan te bedenken dat hij in het echt zelfs nog wat beter overkwam ;).

          Comment


            #65
            Superbox dit vooral die laatste fancake is grandioos, die moeten ze ook los gaan verkopen. Echt een aanrader.

            Comment


              #66
              Deze om 1800 geschoten en wat een prachtbox. Echt een box om in alle rust van te genieten.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #67
                Ja deze was rete lekker. Prachtbak schootm wat later op de avond beetje spijt van hij kwam niet goed tot z'n recht doordat t beetje mistig was. Superding!

                Comment


                  #68
                  Ook deze om 18.00 uur geschoten toen de winkel dicht ging. Was inderdaad fantastisch maar voor deze prijs....weet ik niet.

                  Comment


                    #69
                    WAT EEN TOPPER!

                    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                    Comment


                      #70
                      Wel snel weg bij jou steef!

                      BTW Misschien de titel veranderen naar Color ipv colour. Vergroot de zoekkans aanzienlijk als mensen het straat filmpje zoeken.

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
                        Wel snel weg bij jou steef!

                        BTW Misschien de titel veranderen naar Color ipv colour. Vergroot de zoekkans aanzienlijk als mensen het straat filmpje zoeken.
                        Had het inmiddels al aangepast. Ik had last van vonkoverslag maar dat maakte deze box nog vetter
                        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                        Comment


                          #72
                          Een topper van een cakebox, zit er dit jaar wederom bij.

                          Comment


                            #73
                            Grote effecten zeg. Mooie box, hadden ze compound van moeten maken. 169 is wel veel te duur, maar her en der te vinden met een mooie korting.

                            Comment


                              #74
                              Zeker een hele dikke cakebox, echt prachtig met die heldere kleuren en dikke burst! Wel erg prijzig, maar nog wel goedkoper te vinden in de freakacties. Een twijfelgeval of ik 'm ga aanschaffen dit jaar, vorig jaar twijfelde ik ook al en toen was het 'm niet geworden. Het is toch een grote hap uit je budget..

                              Misschien dat ik zelf wel iets in elkaar ga knutselen, met de Sensation van Zena en de Wings of Darkness van Wolff. Dan heb je hetzelfde concept als dit blokje alleen dan in het klein!

                              Comment


                                #75
                                Mooie box. Inderdaad behoorlijk aan de prijs. Heeft ook een kleiner broertje. "Future legend".

                                Comment

                                Working...
                                X