Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Color Strike [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Erg mooie box. De kleuren zijn geweldig. Helaas wel aan de prijs.
    Het kleine broertje, de future legend, heb ik ook geschoten. Beiden erg goed, maar de kleuren van de color strike waren toch beter!

    Comment


      #77
      Deze had ik ook.
      Opname is mislukt omdat ze de fik erin gooiden toen ik nog niet op mijn plek stond.
      Maar ook een compleet andere waaier erin.
      Meer mensen die dit hebben gehad?
      Ik had hem namelijk genomen om die waaier.


      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door bertensandra Bekijk bericht
        Deze had ik ook.
        Opname is mislukt omdat ze de fik erin gooiden toen ik nog niet op mijn plek stond.
        Maar ook een compleet andere waaier erin.
        Meer mensen die dit hebben gehad?
        Ik had hem namelijk genomen om die waaier.


        Huh? Ik wilde deze gaan bestellen voor komend jaar, maar als dit de standaard is, laat ik hem lekker staan. Die gekleurde waaier in het begin is hét selling point van deze box...

        Comment


          #79
          Ja, mijn vrouw en ik baalden ook echt.
          Mijn vrouw wou hem graag hebben omdat ze die waaier mooi vond.

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door bertensandra Bekijk bericht
            Ja, mijn vrouw en ik baalden ook echt.
            Mijn vrouw wou hem graag hebben omdat ze die waaier mooi vond.
            Dat is inderdaad zonde want die eerste waaier blijft heel lang hangen. Denk een gevalletje pech , maar het is een dure box voor zo'n grapje.

            Comment


              #81
              Iemand die kan bevestigen dat dit een incident was, en wel de goede heeft ontvangen? Want ik wil hem graag in mijn collectie komend jaar, maar dan MET die eerste waaier inclusief Neon-Pearls.

              Comment


                #82
                Ik zou deze box ook vooral nemen om die waaier, dus ik ben daar ook wel benieuwd naar.

                Comment


                  #83
                  Topbox! Als ie 85 euro zou kosten. Voor dit geld mag je wel een volledige waaierbox verwachten.

                  Comment


                    #84
                    Hopen op meer o&n ervaringen/filmpjes van 2017 want met die 1e pruttelwaaier is dde hele box m.i. wel om zeep

                    Comment


                      #85
                      Ik heb hem geschoten rond 9 uur om er lekker rustig van te genieten.
                      Mijne was wel zoals op demo's maar als ik je filmpje zo zie is dit verre van wat ik had.
                      Helaas geen filmpjes gemaakt dit jaar ivm het weer maar jemig wat een prachtbak ik neem hem volgend jaar weer, de boeketen waren gigantisch en de kleuren waren heel helder.

                      Comment


                        #86
                        Bij ging die zoals hij bedoeld is.
                        Zoals de waaier op bovenstaande filmpje gaat is hopelijk een productie foutje.

                        Comment


                          #87
                          Besteld, ik kon het niet laten! Eindelijk, na jaren twijfel, staat hij in de straat komende jaarwisseling!

                          Comment


                            #88
                            Goeie koop krijg je geen spijt van kleuren zijn super in het echt.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                            Besteld, ik kon het niet laten! Eindelijk, na jaren twijfel, staat hij in de straat komende jaarwisseling!

                            Comment


                              #89
                              Ook maar is besteld. Was er in eerste instantie niet zo wild van, maar naar 10x kijken en de verhalen toch overstag gegaan.. iets met vakantiegeld en jeuk..

                              Comment


                                #90
                                Ik heb nog een straatfilm van deze box. Helaas schoot hij een beetje door (onbedoeld). Dit is de box van Stefan, maar dan net even anders gefilmd

                                Laten we lekker link gaan doen!

                                Comment

                                Working...
                                X