Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stars over Barcelona

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Jep ook gekregen, kon ook kiezen voor de Stars over Barcelona zelf, maar doet er voor mij niet toe:

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	P1090792.jpg
Vertoningen:1
Grootte:185,9 KB
ID:	1560741

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	P1090791.jpg
Vertoningen:1
Grootte:178,9 KB
ID:	1560742

    Comment


      #62
      Ik heb ook de double cross gekregen.Als het alleen maar een ander label en naam is vind ik het niet erg.

      Comment


        #63
        Ik had hem op de verkoopdagen nog erbij genomen,ik vond deze tegenvallen in vergelijking met de doorlont toppers van Pangu,Evolution,Cruel Traction.Geen snoeiharde burst,en blinkers gingen snel uit.
        Toch voor de prijs die ik betaald heb een leuke bak.
        075

        Comment


          #64

          Comment


            #65
            Had er meer van verwacht eerlijk gezegd. Hij was zeker niet slecht, en al helemaal niet voor het geld maar toch viel die lichtelijk tegen.

            Comment


              #66
              Vond hem ook niet geweldig. De grootte van de boeketten vielen tegen. Daar kwam bij dat er twee schoten van de eerste cake op de grond ontplofte.

              Comment


                #67
                Hij is prachtig, maar niet voor om 12 uur. Komt net niet genoeg geweld van af. Filmpje zal ik vanavond online gooien.

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
                  Hij is prachtig, maar niet voor om 12 uur. Komt net niet genoeg geweld van af. Filmpje zal ik vanavond online gooien.
                  Helemaal mee eens, Effecten zijn prima, alleen sneeuwt ie een beetje onder om 12 uur. Neemt niet weg dat ik hem volgend jaar weer neem, alleen dan voor in de vooravond

                  Comment


                    #69
                    Ik had hier ook te hoge verwachtingen van,vond deze tegenvallen. Boeketten waren magerder als op de demofilmpjes die ik hier zag.

                    Comment


                      #70
                      Prima cake voor dat geld. Ik had alleen de volgorde van de 2 liever andersom gezien

                      Laat nog geregeld muggenscheetjes

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door jagert Bekijk bericht
                        Prima cake voor dat geld. Ik had alleen de volgorde van de 2 liever andersom gezien

                        https://youtu.be/UBL5wviCsQE
                        Daar sluit ik me helemaal bij aan vond cake 1 beter als cake 2

                        Comment


                          #72
                          Hmm ik had hem als vervanger van Crank.
                          Was er blij mee een goeie vervanger, met mooie kleuren.
                          Misschien dat mijn filmpje de meningen veranderd. (komt in November )

                          Volgend jaar neem ik hem waarschijnlijk.

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                            Hmm ik had hem als vervanger van Crank.
                            Da's pas een vervanger, ik mocht het doen met één big 19 cake per Crank....

                            Comment


                              #74
                              Ook de double cross gehad, had er iets meer van verwacht maar zeker niet slecht. Prima prijs kwaliteit maar volgend jaar zal ik deze niet snel opnieuw bestellen.
                              https://youtu.be/SxxMgCgu2do

                              Comment


                                #75
                                Deze om 18.00 uur geschoten toen de winkel dicht ging. Wel leuk maar niet zo indrukwekkend als deze in mijn gedachten was op de demo.

                                Comment

                                Working...
                                X