Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 102
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.511
    Thanks
    1.804
    622 waarderingen in 323 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Dat gaan we regelen. Komt goed Ronaldeh!!
    Ik zie nu dat het niet geld, voor wat ik gekocht heb.

    Althans dat denk ik, de Event Flash of the Gods.
    Maar heb een mooie code voor een volgende bestelling ontvangen. dus zal eens kijken of er nog wat moois bij zit om te pre-orderen

  2. Deze gebruiker waardeert Ronaldeh voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Dierendag-actie
    Als onderdeel van onze Freak-actie alleen vandaag op Dierendag deze BEESTACHTIGE cake van EUR 29,95 voor slechts...

    Naam: RVW 620 Thunderous Buffalo dierendag.jpg
Bekeken: 393
Grootte: 138,5 KB

    Dit is een speciale actieprijs waar geen extra korting meer vanaf gaat. Als je 'm bestelt telt de waarde van deze aankoop wel mee voor het bepalen van jouw kortingsstaffel op artikelen waarop de korting wel van toepassing is. Die stijgt dus gewoon mee. Vergeet daarom niet om de Freak-actiecode in te voeren!!

    Bestellen doe je hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/thunderous-buffalo
    www.huismanvuurwerk.nl

  4. Deze 2 gebruikers waarderen gizmo75 voor het bericht:


  5. #18
    VWC-Lid ummagumma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2007
    Berichten
    1.437
    Thanks
    2.604
    1.297 waarderingen in 589 posts
    deze staat niet op de juiste plaats lijkt me,

    Home > Vuurwerktotaal > Barely Legal > Transbomber Cakebox

  6. #19
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
    deze staat niet op de juiste plaats lijkt me,

    Home > Vuurwerktotaal > Barely Legal > Transbomber Cakebox
    ?? Geen idee waar je het over hebt. Als wij die stappen doorlopen zien wij geen Transbomber Box...?
    www.huismanvuurwerk.nl

  7. #20
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Heee....psssstttt....wist je het al?? Ze zijn er eindelijk weer:

    De Weekaanbiedingen
    Tijdens onze Freak-actie zullen we elke week, meestal op donderdag of vrijdag, een set nieuwe Weekaanbiedingen plaatsen. De naam zegt het al: deze aanbiedingen zijn een week geldig en/of zolang de voorraad strekt. Op de Weekaanbiedingen geldt geen extra korting met onze Freak-actie, logisch met die lage prijzen, maar ze tellen wel mee voor het bepalen van jouw kortingsstaffel op de artikelen waarvoor de Freak-actie wel van toepassing is.

    Heerlijke aanbiedingen
    We zullen proberen om elke week een mooie set Weekaanbiedingen voor jullie samen te stellen. Zo is er eigenlijk altijd wel voor iedereen wat wils. Geniet van de heerlijke aanbiedingen zolang het kan! Wees er snel bij want OP = OP!! Je vindt ze hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/weekaanbiedingen

    Kortingscode
    Oh ja, vergeet niet om ALTIJD een kortingscode in te vullen als je gebruik wil (blijven) maken van de extra mogelijke kortingen van de Freak-actie. Ook als je alleen artikelen besteld waar geen extra kortingen vanaf gaan graag toch de kortingscode invullen. Zo weten we zeker dat jouw kortingsstaffel automatisch mee stijgt!!

    Meer info over de Huisman Freak-actie 2016 lees je in de Startpost van dit topic: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...l=1#post792850
    www.huismanvuurwerk.nl

  8. Deze gebruiker waardeert gizmo75 voor het bericht:


  9. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.511
    Thanks
    1.804
    622 waarderingen in 323 posts
    Gisteren nog wat pijlen pakketten en de zena Goldenbox. Dat in combi met de eerdere flash of God, zit ik goed met de jaarwisseling :-)

  10. Deze gebruiker waardeert Ronaldeh voor het bericht:


  11. #22
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    In het algemene Huisman Topic heeft Erik de volgende vraag gesteld die we even naar dit topic hebben verplaatst omdat het over de Freak-actie gaat:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikboxem Bekijk bericht
    Hallo

    Ik was van plan dit jaar aardig wat vuurwerk bij jullie te gaan bestellen, nu heb ik toch een moment van twijfel.
    Het puntje van kritiek gaat dan ook om de vele producten die niet met de krotingscode voor freaks werken.
    Sterker nog er is bijna geen enkel product dat dus mee draagt aan korting.
    De boxen zonder freak korting snap ik, maar al die gewone cakes die nu ook niet meer meetellen zorgt ervoor mij voor dat ik sterk zit te twijfelen de andere producten ergens anders aan te schaffen.
    Dit mede door de rij tijd en de kortingen die daar wel op de cakes zitten.
    Een voorbeeld ik koop voor 800 euro vuurwerk bij jullie maar er is daar geen product bij dat mee telt voor de korting maar wel de totale korting omhoog gooit dan ga ik dus met niks extra's naar huis.
    Dit is naar mijn idee erg vreemd, of zit ik er helemaal naast?
    Groeten Erikboxem
    Beste Erik,

    In dit topic kom je alle specifieke vragen over onze Freak-actie tegen en daar staat jouw vraag eigenlijk al tussen. Zoals aangegeven in de startpost van dit Freak-actie topic klopt het dat op een deel van ons assortiment de extra korting niet geldig is. Dat staat dan ook duidelijk aangegeven bij de artikelen zelf op onze website. Zoals genoemd in de startpost komt het er uiteindelijk op neer dat op ca. driekwart van ons assortiment de extra korting geldt. Je noemt heel specifiek cakes, maar kort door de bocht zijn het vooral de Vuurwerkmania-cakes die uitgesloten zijn van de korting en op bijna alle andere cakes is de korting wel gewoon van toepassing. Wij vragen ons daarom af of je de code dan wel goed hebt ingevuld? Als je daarover twijfelt stuur ons dan aub even een mail via [email protected]. We horen graag van je!
    www.huismanvuurwerk.nl

  12. #23
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Eerder vandaag hebben de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief-abonnees een verkorte versie van onze nieuwsbrief ontvangen, een zogenaamde Nieuwsflits. Met daarin als belangrijkste punten:

    Verse Weekaanbiedingen online!
    De nieuwe Weekaanbiedingen staan online!! Deze aanbiedingen zijn een week geldig en/of zolang de voorraad strekt. Op de Weekaanbiedingen geldt geen extra korting met onze Freak-actie, maar ze tellen wel mee voor het bepalen van jouw kortingsstaffel op de artikelen waarvoor de Freak-actie wel van toepassing is. De oude Weekaanbiedingen blijven als extra service t/m vanavond nog even staan (mits voorradig). Als je die had gemist kun je die ook nog even mee grijpen!! Je vindt alle Weekaanbiedingen hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/weekaanbiedingen

    Kortingscode
    Vergeet niet om ALTIJD een kortingscode in te vullen als je gebruik wil (blijven) maken van de extra mogelijke kortingen van de Freak-actie. Ook als je alleen artikelen besteld waar geen extra kortingen vanaf gaan graag toch de kortingscode invullen. Zo weten we zeker dat jouw kortingsstaffel automatisch mee stijgt!!

    Speciale Facebook Like & Share Actie
    WINNEN!! Like onze Facebook-pagina, Like & Share onze Win-actie en maak kans op een Cakebox van Rubro Vuurwerk!! Ga naar https://www.facebook.com/HuismanVuurwerk voor meer info!

    Meer info over de Huisman Freak-actie 2016 lees je in de Startpost van dit topic: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...-Vuurwerk-2016
    www.huismanvuurwerk.nl

  13. #24
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Het is vandaag nog precies 75 dagen tot aan de Dag der Dagen!! En om dat te vieren hebben we een speciale aanbieding voor iedereen die 'm nog niet gescoord heeft:

    Naam: VWT 1580 HFF Cakebox 75 dagen1.jpg
Bekeken: 334
Grootte: 223,2 KB

    Maar let op: deze aanbieding geldt alleen vandaag 17-10-2016 t/m 23.59 uur!!

    Je vindt 'm hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/hff-cakebox-75-dagen
    www.huismanvuurwerk.nl

  14. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 oktober 2008
    Berichten
    35
    Thanks
    0
    59 waarderingen in 12 posts
    Hoi Gizmo
    bedankt voor je reactie, sorry was een weekje op vakntie dus geen tijd gehad om de post te lezen.
    Het gaat om cakes die niet van vuurwerkmania zijn ik geef een aantal voorbeelden.
    Feuerblitz
    Ghost Protocol
    Heavy Legend 16 en de andere cakes van de heavy legend serie
    Hyperblitz
    secrete salute
    En zo kan ik er nog wel een paar opschrijven.
    Ik hoop dat je begrijpt dat dit juist cakes zijn die bij de liefhebbers hot zijn. En die kun je dus juist niet met korting krijgen.
    Laatst gewijzigd door erikboxem; 17 oktober 2016 om 20:55

  15. Deze gebruiker waardeert erikboxem voor het bericht:


  16. #26
    VWC-Lid ummagumma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2007
    Berichten
    1.437
    Thanks
    2.604
    1.297 waarderingen in 589 posts
    zie post #22 hierboven Erik



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikboxem Bekijk bericht
    Hallo

    Ik was van plan dit jaar aardig wat vuurwerk bij jullie te gaan bestellen, nu heb ik toch een moment van twijfel.
    Het puntje van kritiek gaat dan ook om de vele producten die niet met de krotingscode voor freaks werken.
    Sterker nog er is bijna geen enkel product dat dus mee draagt aan korting.
    De boxen zonder freak korting snap ik, maar al die gewone cakes die nu ook niet meer meetellen zorgt ervoor mij voor dat ik sterk zit te twijfelen de andere producten ergens anders aan te schaffen.
    Dit mede door de rij tijd en de kortingen die daar wel op de cakes zitten.
    Een voorbeeld ik koop voor 800 euro vuurwerk bij jullie maar er is daar geen product bij dat mee telt voor de korting maar wel de totale korting omhoog gooit dan ga ik dus met niks extra's naar huis.
    Dit is naar mijn idee erg vreemd, of zit ik er helemaal naast?
    Groeten Erikboxem

  17. Deze gebruiker waardeert ummagumma voor het bericht:


  18. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 oktober 2008
    Berichten
    35
    Thanks
    0
    59 waarderingen in 12 posts
    sorry haal hem gelijk weg niet gezien weekje op vakantie geweest

  19. Deze gebruiker waardeert erikboxem voor het bericht:


  20. #28
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikboxem Bekijk bericht
    Ik hoop dat je begrijpt dat dit juist cakes zijn die bij de liefhebbers hot zijn. En die kun je dus juist niet met korting krijgen.
    Goedenavond Erik,

    Volgens mij val ik in herhaling. Het is zoals het is. Onze Freak-actie is er al jaren en in die tijd hebben honderden Vuurwerkliefhebbers gebruik gemaakt van onze jaarlijkse actie. In al die jaren is de actie precies hetzelfde geweest. Sommige artikelen doen simpelweg niet mee voor extra korting maar tellen we dan wel mee om de hoogte van jouw korting op andere artikelen te bepalen.

    De artikelen die je noemt hebben al sinds hun introductie een vaste aanbiedingsprijs. Sommige winkels draaien het om en gaan uit van de bruto-adviesprijs en geven dan korting. Wij gaan voor deze artikelen juist al uit van de laagste prijs maar kunnen daar dan verder geen korting over geven.

    Van bergen Rubro, ZENA, Vuurwerktotaal en Lesli-artikelen gaat de korting wel af en daarvan stonden veel artikelen de afgelopen jaren in de Top 10 van verschillende Fora bij de verkiezingen Artikel van het jaar 2010 t/m 2015. Denk aan de Gravity, Crackling Chry 2.0, Hallucinator, Daisy Beam, It's Mine, Delicious Thunder, Crackling Fan, Heroic Strike, Killer Instinct, ZENA NR.1, Color Change, All at Once, enz. Ook op pijlen zoals de Light Year, Turbo Clash Rockets en Freestyle Rockets is de korting gewoon van toepassing. Zomaar wat voorbeelden.

    Wij proberen elk jaar opnieuw om toch wat extra's te doen voor de Freaks. Profiteer ervan zolang het kan. Of niet natuurlijk, die keuze is aan jou. No hard feelings!
    www.huismanvuurwerk.nl

  21. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 oktober 2008
    Berichten
    35
    Thanks
    0
    59 waarderingen in 12 posts
    Hey Gizmo

    Ik weet dat jullie actie er al jaren is, het is ook geen verwijt en aanval, en het in herhaling vallen vind ik wel mee vallen .
    Maar goed je hebt het uitgelegd en ik waardeer je openheid.
    En toch vind het ik erg jammer dat bepaalde artikelen niet mee tellen, het is toch ook een soort van hobby om het goedkoopste product proberen op de kop te tikken.
    En ik dacht ach ik vraag eens hoe het zit.
    Nou en dat weet ik nu dus

    Groeten Erik

  22. Deze 2 gebruikers waarderen erikboxem voor het bericht:


  23. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 juli 2014
    Berichten
    69
    Thanks
    1
    15 waarderingen in 12 posts
    dag mensen.
    zelf bestel ik ook door heel het land en ja ik moet ook eerlijk toegeven
    dat je uiteindelijk weinig hebt aan de staffel korting als je opzoek bent
    naar de goedkoopste cakebox
    daar komt nog bij dat sommige merken geen toestemming geven voor kortingen
    nee de staffel korting is echt om je collectie aan te vullen met potten die wel onder de korting vallen.

    De mooie losse potten aanvullen met 30 procent korting dan moet je hier bij huisman zijn
    zelf bestel ik hier net als vorig jaar ook weer
    goede service klantvriendelijk en de bestelling werd zelfs naar de auto gebracht !!!
    ik zou zeggen huisman vuurwerk ga zo door en de liefhebbers komen echt wel
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 18 oktober 2016 om 12:55

  24. Deze gebruiker waardeert simed37 voor het bericht:


Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •