Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vulcan Europe Membercard

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ook voor mij is de dealer veranderd, erg netjes, top service.

    Alleen nog problemen met verder gaan met bestellen, dagdeel is nog onbekend...

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
      Ook voor mij is de dealer veranderd, erg netjes, top service.

      Alleen nog problemen met verder gaan met bestellen, dagdeel is nog onbekend...
      Had ik ook, volgens mij moet je eerst een gewone bestelling plaatsen voordat je de punten kan verzilveren. Nu ik iets besteld heb kan het namelijk ook.

      Comment


        Er stond dat dat niet nodig was, iig niet voor de gratis pot. Heb het inmiddels gevraagd.

        Comment


          Wij hebben de berichten ontvangen en zorgen dat het gaat werken. Komt omdat het handmatig is ingevoerd.

          Verkooppunt wisselen stoppen wij nu even mee, het logistieke gedeelte van de membercard neemt veel tijd in beslag.
          Follow us @ Facebook & Twitter: vulcaneurope

          Comment


            Hallo Vulcan,

            Zal het ook na de reguliere bestel- en verkoopdagen mogelijk zijn een Vulcan pas aan te schaffen?
            Bij de Diamond Club Card kon dat wel gewoon door het jaar heen zover ik mij herinner via de speciale Diamond Club Card website.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
              Hallo Vulcan,

              Zal het ook na de reguliere bestel- en verkoopdagen mogelijk zijn een Vulcan pas aan te schaffen?
              Bij de Diamond Club Card kon dat wel gewoon door het jaar heen zover ik mij herinner via de speciale Diamond Club Card website.
              Beste Flashing_Diamond (prachtige naam overigens!!),

              Nee, dit is wel iets waar we naar toe werken. Maar dit is helaas niet mogelijk omdat er een digitaal proces achter de kaart zit. Dit had de Diamond Club Card niet.

              mvg,
              Vulcan Europe
              Follow us @ Facebook & Twitter: vulcaneurope

              Comment


                Was helaas te laat met inleveren van me punten..maar ja lekker doorsparen voor volgend jaar ;)

                Comment


                  Zie dit topic nu pas. Kom eigenlijk ieder jaar bij mijn plaatselijke Vulcan dealer, maar vorig jaar is daar helaas niet van gekomen.
                  Ben van plan dit jaar wel weer te bestellen, maar dan is zo'n kaart dus wel handig Ook leuk om beetje op te sparen.
                  Maar kan je die kaart dus pas met de verkoopdagen ophalen? Aangezien ik waarschijnlijk ga voorbestellen en je er dan voor dit jaar niks aan hebt.

                  (Ja, ik ben lekker vroeg hiermee. Een goede planning is alles hè )

                  Edit: zie ook dat mijn lokale dealer ze niet heeft, is dat ook al bevestigd voor volgend jaar?

                  Comment


                    Vanuit Vulcan:




                    De membercard is een loyaliteitskaart die serieuze voordelen kent. Geen pasje die met de jaren steeds verder slijt in je portemonnee, maar speciaal ontwikkeld voor de mensen die meer uit hun budget willen halen.

                    4500 mensen gingen je voor en niet zonder reden!


                    Wat zijn de voordelen?
                    • Spaar punten bij aanschaf van Vulcan producten
                    • Krijg korting op geselecteerde producten
                    • Verzilver jouw punten en ontvang gratis vuurwerk op geselecteerde producten! Denk bijvoorbeeld aan: Gratis Soul Crushers Assortment bij verzilveren van 900 punten. (1 compound levert je gemiddeld 60 punten op)
                    • Daarbij krijg je regelmatig nieuwsbrieven van ons met nieuwe ontwikkelingen en maak je kans op extra prijzen.

                    Quanto costa?

                    Eenmalig € 2, maar ontvang direct bij aanmelding een cake twv € 13.95 (Wake Up Call) !
                    Voor de wiskundige onder ons: ja, wij leveren geld in.
                    In een relatie moet je investeren en dat doen wij dan ook graag.

                    Aanmelden kun je doen via onze webshop tijdens jouw bestelling op: www.vuurwerkbestelling.nl

                    Welcome to the family!

                    Comment


                      Misschien leuk om voor de VuurwerkCrew members een soort 'V.I.P. card' te maken? Al dan niet digitaal. Met een kortingcode van een aantal % bij besteding van € ... en des noods opbouwend bij een grotere bestelling. Daar lijk mij meer vraag naar dan een Membercard als deze, die lijk me wat interessanter voor de gewone consument.

                      Comment


                        Heb er eigenlijk wel spijt van dat ik jaren geleden me niet heb aangemeld, toen kocht ik nog veel van vulcan, had ik misschien al een leuk aantal punten nu

                        Comment

                        Working...
                        X