Banner Vuurwerkvisie - VuurwerkTotaal.nl
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 53 van 53
  1. #46
    VWC-Lid glopje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2007
    Berichten
    332
    Thanks
    400
    180 waarderingen in 64 posts
    Prijs bepaalt voor het grootste gedeelde mijn koopgedrag. Met een beperkt budget(~€500,-)ga ik toch voor een goede prijs per cake.

    Op de Nederlandse markt zijn zeer veel producten met goede prijzen te koop en hieruit kan ik dus mijn keuzes maken. Het is dan ook niet raar dat er elk jaar standaard een karton big19 in de collectie zit, het is gewoon heel veel waar voor je geld. Toch blijft er altijd ruimte over voor een iets duurder product indien deze zo goed is wil ik dit wel aanschaffen al word dit altijd puzzelen met het budget.

    Op deze manier heb ik toch altijd een voldoening van genoeg maar ook kwalitatief vuurwerk. Al zou het altijd wel meer kunnen haha.

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 oktober 2016
    Berichten
    240
    Thanks
    130
    371 waarderingen in 110 posts
    Ik koop vuurwerk wat ik mooi vindt. De prijs is in deze van ondergeschikt belang. Hanteer ook geen vast budget, waarbinnen het moet gebeuren.

  3. #48
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.091 waarderingen in 1.210 posts
    Met een vast budget (450 - 500) koop ik vooral wat ik mooi vind. Meestal 1 a 2 boxen aangevuld met een aantal losse 500 grams cakes.

  4. #49
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.285
    Thanks
    5.337
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Persoonlijk kijk ik zeker wel naar prijs kwaliteit. Een 500 grammer mag in mij n ogen niet meer dan € 50.00 kosten of hij moet echt heeeeeel bijzonder zijn. Dan heb ik het er nog wel voor over. Maar omdat we zoveel keus hebben kunnen we uiteraard goed zoeken wat de beste prijs kwaliteit geeft en dat kopen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  5. #50
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.557
    Thanks
    9.228
    3.546 waarderingen in 1.464 posts
    Ik maak altijd eerst een lijst van wat ik allemaal wil hebben zonder na de prijs te kijken. Dan wordt het overwegen of ik het waard vind en hoe graag ik het wil hebben.

    In het begin van het jaar koop ik al behoorlijk wat juist door de prijs.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 oktober 2010
    Berichten
    80
    Thanks
    0
    15 waarderingen in 9 posts
    Prijs is bij mij natuurlijk wel bepalend!
    Ik ga van te voren wel na wat voor effecten etc ik dit jaar wil en daar ga ik mijn producten voor op zoeken met dat betreffende gewilde effect. Maar in me achterhoofd houd ik wel altijd rekening met mijn budget!

  7. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    Ik koop geen combi box die boven de 100euro is, geen waaier die boven de 40 is, geen gewone cake die boven de 35euro is en dan moet het wel een bijzondere zijn liefst onder 30euro, geen ratelband boven de 30euro, geen pijlen boven de 30 euro, geen fontein boven de 12,50.
    En ik kijk ook hoelang een cake meegaat, wil geen comibox die in 30seconden wegis

    Vaak zie ik ook combiboxen met slechts 800gram voor 90euro dat had ook in 2 cakes gekunt denk ik dan ipv 4, zulke neem ik ook niet.

  8. #53
    VWC-Lid ImmSamuel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2013
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    381
    Thanks
    335
    337 waarderingen in 137 posts
    Ik heb geen vast budget, maar ik koop wel vaak de dingen die ik echt absoluut wil hebben, ongeacht de prijs. Vaak kijk ik ook naar producten die ik eerder heb gehad, en eventueel erbij zou nemen (afhankelijk van de prijs). Het is maar 1x per jaar, en dan maakt de prijs per product mij echt niet zo veel uit, zolang het lekker bruut en binnen het budget past is het prima.
    Zonder respect geen vuurwerk.

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •