Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Night Hunter

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Night Hunter

    Artikelnummer: 2315
    Artikelnaam: Night Hunter
    Bruto Gewicht: 4500 gram
    Netto Kruitgewicht: 496.8 gram
    Aantal Schoten: 36
    Effectomschrijving: 36 schots cake met crown en rode glitter, gouden glitter en blauwe sterren
    Tijdsduur: 20-25 sec.
    Stijghoogte: 35-40 meter
    Richtprijs:
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2


    Ik mag hopen dat die prijs niet klopt

    Comment


      #3
      Heb hem meer voorbij zien komen voor die prijs, echt belachelijk duur. Is ook een enorm grote cake, zag hem laatst ergens op een foto voorbij komen.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
        https://arkel.abcvuurwerk.nl/artikel/night-hunter

        Ik mag hopen dat die prijs niet klopt
        Zo'n prijs is standaard met Cafferata. Vreselijk.

        Comment


          #5
          Volgens mij kreeg je deze gratis bij besteding van xxx euro vorig jaar.
          Daarom is die zo duur en groot typisch verkooptrucje van Cafferata...

          Comment


            #6
            Ik zag deze gisteren staan en qua formaat is dit een hele lompe cake! Voor het oog dat ook wat wil, maar die prijs?! Zoals bovenstaande post al zegt, een slimme marketingtruc! Voor de gewone consument leuk als je deze gratis krijgt bij een min. x bedrag!

            Eind goed, Knal goed!

            Comment


              #7
              Deze vorig jaar gekocht voor 35euro tijdens het happy hour 0600_0900 bij mijn lokale cafferata dealer. Prima cake voor die prijs!

              Comment


                #8
                Helaas bij één zaak niet onder gratis vuurwerk uit kunnen komen en kreeg dit sneue ding toegestopt. Effecten gaan super hoog, zien er niet uit en het is wel heel triest dat hiervoor € 85,- gevraagd wordt. Absoluut belachelijk!

                Comment


                  #9
                  Ik zie deze nu staan voor 25,00. Is het dan een toevoeging voor de vooravond?

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                    Ik zie deze nu staan voor 25,00. Is het dan een toevoeging voor de vooravond?
                    Ik zou hem laten staan. Voor die 25 euro is er toch een hoop beters te krijgen. Je kunt er ook makkelijk 2/3 kwalitatieve budgetcakes van kopen, waar je toch meer plezier van zult hebben.

                    Comment

                    Working...
                    X