Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The chosen one

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Waar is die eerder genoemde prijs geroepen ?
    In Drachten kost deze namelijk € 139,95,-

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
      Waar is die eerder genoemde prijs geroepen ?
      In Drachten kost deze namelijk € 139,95,-
      Dat is de zgn. Losse Verkoopprijs en/of Advies Verkoopprijs. Bij meerdere winkels is deze voor nog geen EUR 90,00 te scoren. Ik zal verder geen reclame maken, maaruh...
      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        #18
        Man man man en wegens een tijdelijke bug 2 x voor 69 ps kunnen aanschaffen

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Pancake Bekijk bericht
          Man man man en wegens een tijdelijke bug 2 x voor 69 ps kunnen aanschaffen
          Werkelijk? Waar/wanneer dat dan?

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
            Werkelijk? Waar/wanneer dat dan?
            Dan spreken we al over 1.5 maand geleden...

            Comment


              #21
              Komt hier ook in de show. inderdaad jammer van 1 effect. Maar hou van dit effect dus ga hem maar een kans geven

              Comment


                #22
                Deze is vanavond geschoten bij Van Herwijnen (VuurwerkZoetermeer.nl) en ik vond het een prachtige box! Maar oordeel zelf.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door recemonster Bekijk bericht
                  Deze is vanavond geschoten bij Van Herwijnen (VuurwerkZoetermeer.nl) en ik vond het een prachtige box! Maar oordeel zelf.

                  Een van de toppers van de avond! En dus niet alle cakes hetzelfde effect. Eerst 2 soorten goud, dan het dunne goud, dan het dikke goud en als afsluiter weer het dubbele goud.

                  Comment


                    #24
                    Mooi effect, maar niet geschikt voor m'n finale, omdat deze in salvo's schiet. Had liever een uptempo versie gezien die 1 voor 1 schiet. Verder een mooie pure goudbak.

                    Comment


                      #25
                      Had deze al besteld vorige week. Ben zelf geen Leslifan maar ze komen dit jaar toch wel met een paar echt mooie boxen op de markt.

                      Comment


                        #26
                        Jammer dat ik vorige week net de Golden Box van Zena heb besteld. Had er graag een paar tientjes bijgelegd voor dit bakje. Het ziet er wel heel lekker uit op de demo film zeg.

                        Comment


                          #27
                          Ook weer een prachtige bak van Lesli. Al zou ik hem liever zien dat die doorpompt in een straf tempo ipv salvo's, maar dat is dan echt het enige minpuntje.

                          Ik was al jaren redelijk uitgekeken op 'gouden' cakes, maar deze en zeker ook de Chronicles of Gold waren allebei prachtig om te zien!

                          FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                          Comment


                            #28
                            En close up:

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                              Een van de toppers van de avond! En dus niet alle cakes hetzelfde effect. Eerst 2 soorten goud, dan het dunne goud, dan het dikke goud en als afsluiter weer het dubbele goud.
                              Dus toch, meende al wel iets van verschil te zien!

                              Comment


                                #30
                                Vond hem wat tegenvallen.
                                Op de demo ging het wat sneller achter elkaar af.
                                Nu had ik het idee 4 losse cakes aangestoken te hebben.
                                Pauzes waren te lang en daardoor het wow effect en volle lucht niet aanwezig.
                                Jammer want verder wel mooi goud.
                                Mocht nog wel wat langer blijven hangen.

                                Comment

                                Working...
                                X