Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Baterbox

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    erg leuke cake , maar zeker niet voor dat geld

    Comment


      #17
      Jammer dat alle importeurs nu weer de Massive/ Cruel Traction na gaan doen qua effecten. Begin langzamerhand een beetje moe te worden van blinkers met groen en rood erdoor. Weer net zo'n trend als de vroegere crackling finale in cakes, daarna de goud rage en weer daarna de goud met blauw vloedgolf... weinig vernieuwend ook al zijn de effecten goed te noemen.

      Comment


        #18
        Per 2 geschoten op de demo van Bofi!

        Eind goed, Knal goed!

        Comment


          #19
          Kleuren zijn echt fantastisch met deze cake, nu de prijs nog iets lager ;).

          https://youtube.com/@Pyroblom

          Comment


            #20

            Comment


              #21
              cake van 18 euro als je het mij vraagt!

              Comment


                #22
                ik had hem dit jaar viel een beetje tegen voor de prijs helaas

                Comment


                  #23
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    Mooie cake met grote effecten en een snel tempo:

                    https://www.youtube.com/user/Originallover

                    Comment


                      #25


                      Daar is die nog een keer
                      365 days a year pyromaniac

                      Comment


                        #26
                        Dit was 1 van de toppers van de avond. Snoei harde burst en echt hele grote boeketten. De 2017 versie heeft blijkbaar eerst de Massive achtige boeketten per shot en daarna de Chry crackling boeketten ook per shot in plaats van in een salvo. Maar de boeketten zijn veel groter dan die van de Massive en ook een hardere burst!

                        Helaas niet gefilmd.. maar echt een dikke aanrader. Zelfs voor die €39,95!

                        Comment


                          #27
                          Ook ik moest gisteren meteen aan de massive denken, maar deze heeft net iets meer wat hem gruwelijk maakt : de crackling. Zeer zeker een aanrader en één van de betere cakes van vanavond in Ijsselstein
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #28
                            VEILIGHEID EERST

                            Comment


                              #29
                              Ik zit nog heel erg te twijfelen om deze te halen. Hiervoor zei ik dat ie 39,95 is, maar dat is trouwens 34,95! Het is echt een hele dikke cake die nog beter presteert dan de oude Massive, maar uit principe vind ik de prijs dan weer te hoog.. In freakacties kan je cakes van dit kaliber voor de helft halen. Maar toch wil ik ´m erg graag... Alles klopt aan deze cake; dikke burst, grote boeketten met volle blinkers en een goede finale.

                              Comment


                                #30
                                Deze gaat bij mij de lucht in met oud en nieuw! Cadeautje
                                31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

                                Comment

                                Working...
                                X