Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geisha Showbox 2.0

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Laat een ieder lekker voor zichzelf bepalen wat hij leuk vindt, alsof je iemand zijn goedkeuring nodig hebt om een box wel of niet te kopen.

    Comment


      #47
      Heb hem ook besteld!

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk bericht
        Laat een ieder lekker voor zichzelf bepalen wat hij leuk vindt, alsof je iemand zijn goedkeuring nodig hebt om een box wel of niet te kopen.
        I verbied hem helemaal niks! Natuurlijk bepaald hij het zelf, maar zijn redenatie en keuze vond ik uiterst vreemd.

        Comment


          #49
          Jongens zullen we het gezellig houden? Iedereen maakt zijn eigen keuzes en dat lijkt me helemaal prima.

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
            Wat voor onzin kraam ik dan uit, kerel?

            Hij kiest dus liever voor iets waarvan ik je op voorhand al kan zeggen dat deze niet zo zal presteren als op de filmpjes. Sowieso de Bonbini heeft slechts 73 gram kruit en de Whiplash maar 653 gram verdeeld over 100 shots, de effecten blijven te lang hangen op het filmpje om al te weten dat ze daar gewoon 15 gram+ hebben gebruikt en waarschijnlijk ook gewoon 1,2". De Whiplash weegt 5 kilo in totaal, dan denk ik dat het kaliber 20mm zal zijn, 0,8" dus.

            Enfin, hij betaald voor beide samen dan iets van 52,- euro voor. 10 euro meer en dan heb je de Showbox waarvan ik vrijwel zeker van ben dat die goed zal gaan presteren met z'n 2 kilo kruit.

            Dus, nogmaals.. waarmee kraam ik volgens jou onzin uit?
            Ik zal het je laten zien:
            '' maar laten staat gezien hij eigenlijk constant hetzelfde is . Wel mooi daar niet van maat er zijn aantal 2 kilo boxen te krijgen met veel meer variatie voor dat geld ongeveer ''

            Nergens heeft hij het over kruit inhoud. Waarom jij dan vervolgens een betoog geeft over kruitinhoud is mij helemaal vreemd.

            Vandaar mijn reactie, want dat van jou lijkt nu al helemaal onzin.

            groetjes, kerel

            Comment


              #51
              Ik duid inderdaad op de eentonigheid de box zelf is super dik alleen hou ik meer van varriatie , en zelf gemixte cakes per 2-3 schieten van totaal verschillende collecties . Daar past de showbox niet tussen voor mij aangezien ik al 2 andere grote jongens op de lijst heb staan en ik nu voor relatief weinig geld toch weer 7 cakes in huis haal om me te spelen .

              Helaas maar waar we kunnen ons geld maar 1 keer uitgeven met ieder zijn eigen keuzes

              Comment


                #52
                Voor een box met een waarde van 169,95 en nu 79 euro vind ik deeffecten wel snel verdwijnen of zie ik het verkeerd?

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
                  Voor een box met een waarde van 169,95 en nu 79 euro vind ik deeffecten wel snel verdwijnen of zie ik het verkeerd?
                  Herstel nu slechts 62,40

                  Comment


                    #54
                    Idd 62,40 is een prachtige prijsvoor de box! De effecten zijn alleen zo snel weg, dat vind ik iets minder.

                    Comment


                      #55
                      Zullen we het gewoon gezellig houden en iedereen zelf laten beslissen wat ze kopen? Danku.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #56
                        Heb hem wel besteld leuke box voor weinig geld.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          #57
                          Hier is die ook besteld.

                          Comment


                            #58
                            Toch maar besteld met de huidige actie voor €62,41

                            Comment


                              #59
                              Same, heerlijke prijs voor zo n blok
                              Jeder Schuss ein Genuss

                              Comment


                                #60
                                Helaas heb ik te veel betaald voor deze box na deze actie te zien en heb ze om enige coulance gevraagd maar helaas daar doen ze niet aan.

                                Jammer want wilde graag meer bestellen maar nu dus niet meer.
                                Ik zeg BOEM .....!

                                Comment

                                Working...
                                X