Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 12 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 174

Discussie: Geisha Showbox 2.0

  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 september 2012
    Berichten
    148
    Thanks
    164
    90 waarderingen in 52 posts
    mogen ze bij mania eerst wel eens zorgen dat de site goed werkt, want het is WEER mis. diverse links van de dealerslijst na de webshop van de betreffende winkel werken niet. is al dagen gaande.

  2. #32
    VWC-Lid LIBOH's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2016
    Berichten
    176
    Thanks
    1
    51 waarderingen in 40 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erwinthb Bekijk bericht
    Past straks vanaf 11:00 met 21% korting dus maar € 62,40! Voor dat bedrag gaat hij zeker mee!
    Zal me niet verbazen als deze er straks vanaf wordt gehaald. Vorig jaar ook.

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    535
    Thanks
    271
    237 waarderingen in 147 posts
    Gelukkig duurt de actie 12 uur dus ik verwacht in ieder geval geen problemen qua drukte. Site zal er om 11:00 vast uit klappen maar dat duurt meestal hooguit een uurtje

  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    535
    Thanks
    271
    237 waarderingen in 147 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LIBOH Bekijk bericht
    Zal me niet verbazen als deze er straks vanaf wordt gehaald. Vorig jaar ook.
    Klopt al was het toen een speciale openingsactie die (al dan niet) op was. Nog 2 uur en een weten het.

  5. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2009
    Berichten
    415
    Thanks
    44
    285 waarderingen in 103 posts
    Ik laat hem staan denk ik , (mocht hij beschikbaar zijn straks ) mij iets te eentonig misschien dat ik wel een andere box meepak . Maar ik heb zo het idee dat de meeste kortingen er zo direct af worden gehaald

  6. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    535
    Thanks
    271
    237 waarderingen in 147 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stefdeboy Bekijk bericht
    Ik laat hem staan denk ik , (mocht hij beschikbaar zijn straks ) mij iets te eentonig misschien dat ik wel een andere box meepak . Maar ik heb zo het idee dat de meeste kortingen er zo direct af worden gehaald
    Voor de showbox vrees ik wel een beetje de rest van de aanbiedingen niet. Die waren eerder namelijk al bij de opening met 30% korting te bestellen (De showbox stond er toen nog niet bij). Dus wat betreft andere boxen zou ik niet vrezen en lekker bestellen

    De showbox is er (nog) niet af en de code werkt al! Dus sla je slag voor € 62,40
    Laatst gewijzigd door erwinthb; 11 november 2016 om 10:50 Reden: Code werkt met showbox

  7. #37
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    De code werkt al, werk ook met de Showbox 2.0! Heb hem al besteld

  8. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 juli 2016
    Berichten
    217
    Thanks
    105
    142 waarderingen in 83 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rickagovv Bekijk bericht
    De code werkt al, werk ook met de Showbox 2.0! Heb hem al besteld
    Hier ook besteld, mooie prijs zo met deze korting eraf.

  9. #39
    VWC-Lid Michiel94's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2013
    Berichten
    1.463
    Thanks
    57
    182 waarderingen in 60 posts
    Ik snap niet wat iedereen in deze box ziet. Zelf vind ik de effecten zeker mooi, maar alle cakes zijn ongeveer identiek aan elkaar. Aan de andere kant is 62.50 wel aantrekkelijk...dilemma.

  10. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    535
    Thanks
    271
    237 waarderingen in 147 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michiel94 Bekijk bericht
    Ik snap niet wat iedereen in deze box ziet. Zelf vind ik de effecten zeker mooi, maar alle cakes zijn ongeveer identiek aan elkaar. Aan de andere kant is 62.50 wel aantrekkelijk...dilemma.
    ik vind 4x500 gram met deze effecten voor 62,50 een hele nette prijs. Met 79.00 heb ik hem laten staan maar nu ging het toch erg snel in het mandje!

  11. #41
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    79 euro is een prima prijs voor 4 500 grammers, maar net te duur voor mijn budget, voor 62,50 kon ik hem echt niet laten staan.

  12. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2009
    Berichten
    415
    Thanks
    44
    285 waarderingen in 103 posts
    Inderdaad hij werkt al , maar laten staat gezien hij eigenlijk constant hetzelfde is . Wel mooi daar niet van maat er zijn aantal 2 kilo boxen te krijgen met veel meer variatie voor dat geld ongeveer . Ben maar gegaan van de 3 halen bonbini palm die kon ik niet laten staan zien er eigenlijk erg dik uit en dan 3 voor 11 euro ofzo . Net als de whiplash een 100shots box voor maar 36 euro ongeveer leuke actie!

  13. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stefdeboy Bekijk bericht
    Inderdaad hij werkt al , maar laten staat gezien hij eigenlijk constant hetzelfde is . Wel mooi daar niet van maat er zijn aantal 2 kilo boxen te krijgen met veel meer variatie voor dat geld ongeveer . Ben maar gegaan van de 3 halen bonbini palm die kon ik niet laten staan zien er eigenlijk erg dik uit en dan 3 voor 11 euro ofzo . Net als de whiplash een 100shots box voor maar 36 euro ongeveer leuke actie!
    Dus. jij koopt voor het geld liever die Bonbini palm en Whiplash? Well done, goede keus zeg (not). Maar gezien kruit inhoud zal je wel van een koude kermis thuis kunnen komen ben ik bang. Voor 62,40 euro kun je de Showbox 2.0 niet echt laten staan. Het is dat ik geen budget meer heb, want anders had ik 'm meteen gekocht.

  14. Deze gebruiker waardeert Grizmo Raizor voor het bericht:


  15. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Berichten
    605
    Thanks
    354
    649 waarderingen in 208 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Dus. jij koopt voor het geld liever die Bonbini palm en Whiplash? Well done, goede keus zeg (not). Maar gezien kruit inhoud zal je wel van een koude kermis thuis kunnen komen ben ik bang. Voor 62,40 euro kun je de Showbox 2.0 niet echt laten staan. Het is dat ik geen budget meer heb, want anders had ik 'm meteen gekocht.
    Heb jij wel gelezen wat hij zegt of kraam je altijd zomaar onzin uit? Ik ben het volledig met hem eens. De showbox 2.0 wekt in geen enkel opzicht mijn interesse. Ook voor die prijs niet

  16. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blup Bekijk bericht
    Heb jij wel gelezen wat hij zegt of kraam je altijd zomaar onzin uit? Ik ben het volledig met hem eens. De showbox 2.0 wekt in geen enkel opzicht mijn interesse. Ook voor die prijs niet
    Wat voor onzin kraam ik dan uit, kerel?

    Hij kiest dus liever voor iets waarvan ik je op voorhand al kan zeggen dat deze niet zo zal presteren als op de filmpjes. Sowieso de Bonbini heeft slechts 73 gram kruit en de Whiplash maar 653 gram verdeeld over 100 shots, de effecten blijven te lang hangen op het filmpje om al te weten dat ze daar gewoon 15 gram+ hebben gebruikt en waarschijnlijk ook gewoon 1,2". De Whiplash weegt 5 kilo in totaal, dan denk ik dat het kaliber 20mm zal zijn, 0,8" dus.

    Enfin, hij betaald voor beide samen dan iets van 52,- euro voor. 10 euro meer en dan heb je de Showbox waarvan ik vrijwel zeker van ben dat die goed zal gaan presteren met z'n 2 kilo kruit.

    Dus, nogmaals.. waarmee kraam ik volgens jou onzin uit?

  17. Deze 2 gebruikers waarderen Grizmo Raizor voor het bericht:


Pagina 3 van 12 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •