Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2" Giga Compound

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
    Ja deze is van mania haha :P maar waar is deze vandaan getoverd, aangezien deze nog niet geproduceerd en verkocht zou worden dit jaar heeft ie toch mooi mazzel mee gehad.
    Ik wil deze dit jaar wel. Mooi voor om 18.00uur

    Comment


      Onder de productie datum op de doos staat een nummer, daar kan je meer info uit halen !!!! Daar staat bijv de fabrieksnaam(nummer), dan kan je er echter komen waar ie vandaan..

      dus doe je voordeel ermee.
      naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

      Comment


        Heel bijzonder dit.....ben ook erg benieuwd waar deze vandaan komt.

        Comment


          Misschien een medewerker? Die deze uit het magazijn gesleurd heeft?
          Ik moest eigenlijk meteen hieraan denken.
          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	element-series.jpg
Vertoningen:1
Grootte:28,3 KB
ID:	1561358

          Comment


            Wat is er moeilijk aan waar deze vandaan komt? Liggen gewoon paap oallets vol in een bunker te wachten tot het op de markt mag. Rubro/mania poppetje geeft het als vriendendienstje mee aan kennis/medewerker oid en die steekt het af. Fabrikant e.d. is nauwelijks interessant want zal gelijk zijn aan andere Rubro/Mania producten.

            Comment


              Of ze hebben van de zomer een stuk of 5 samples laten komen, er is er 1 geschoten.
              https://www.houtse-bazar.nl

              Comment


                Die van Heron kan het ook niet zijn want die was niet in een kartonnen doos uitgeleverd, dat waren gewoon 5 Elements die men mee kreeg.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkgekkie Bekijk bericht
                  Deze kist kan wel op tegen de TXB869...
                  Alleen hoef je bij deze in tegenstelling tot de 869, de grens niet meer over!
                  Hopen dat die burst dan ook zo is. Prof is toch wel van een ander kaliber. En ik weet echt wel waar ik over praat. De burst bij consu is toch echt wel iets minder. Heb al veel consu gehad maar haalt het prof echt niet. Kwa effect vind ik sommige consu wel weer mooier. Maar voor de burst moet je echt prof hebben als je dat belangrijk vind. Hopen dat de prijs ook meevalt dan ben ik wel geïnteresseerd in dit product.
                  http://www.youtube.com/c/ReVerser

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                    Hopen dat die burst dan ook zo is. Prof is toch wel van een ander kaliber. En ik weet echt wel waar ik over praat. De burst bij consu is toch echt wel iets minder. Heb al veel consu gehad maar haalt het prof echt niet. Kwa effect vind ik sommige consu wel weer mooier. Maar voor de burst moet je echt prof hebben als je dat belangrijk vind. Hopen dat de prijs ook meevalt dan ben ik wel geïnteresseerd in dit product.
                    Ja tuurlijk zal prof altijd beter groter mooier zijn! Maar de risk/reward verhouding wordt kleiner op deze manier. Of je haalt prof en je hebt ook de kans op een taakstraf/boete/cel. Of je haalt consumenten soul en je neemt genoegen met iets minder

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                      Hopen dat die burst dan ook zo is. Prof is toch wel van een ander kaliber. En ik weet echt wel waar ik over praat. De burst bij consu is toch echt wel iets minder. Heb al veel consu gehad maar haalt het prof echt niet. Kwa effect vind ik sommige consu wel weer mooier. Maar voor de burst moet je echt prof hebben als je dat belangrijk vind. Hopen dat de prijs ook meevalt dan ben ik wel geïnteresseerd in dit product.
                      De boxen van fireworksforall gingen net zo hard dan kometa blok
                      Maar dit is inderdaad wel zeldzaam zon harde burst

                      Comment




                        Dit is exact dezelfde doos als de 1.2'' Giga Compound. Heb hem zelf live meegemaakt.
                        Duurde in totaal 5 minuten was iets wat te laat met filmen

                        Comment


                          Ik snap PyromoviesHD wel een beetje trouwens...
                          Voor mensen met een hoog "kijk mij gehalte" is dit een ideale bak! Als je wat wil laten zien aan je vrienden en buren sta je hier niet mee voor lul als je met 3 man komt aan sjouwen. Iedereen denkt dan wauw wat een (illegale) kist! Maar ondertussen komt hij gewoon bij de plaatselijke fietsenwinkel vandaan...
                          De kist in het filmpje heb ik niet zelf geregeld, een vriend van me kwam er mee. Dus het antwoord waar de kist vandaan komt moet ik jullie verschuldigd houden!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door rommetje Bekijk bericht
                            Dit is exact dezelfde doos als de 1.2'' Giga Compound. Heb hem zelf live meegemaakt.
                            Duurde in totaal 5 minuten was iets wat te laat met filmen
                            Dit is dezelfde kist als ik had, stond volgens mij ook op de zeikant Smile from heaven...

                            Comment


                              Bij de '' smile from heaven 5000 '' waren de cakes die erin zaten hetzelfde als bij die van jou kwa nummers en hoe ze stonden. Geen pauzes dat klopt

                              Comment


                                Nog 1:

                                https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                                Comment

                                Working...
                                X