Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Junk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het ding zelf ziet er heel gaaf uit, dikke buis. Leuk om in je handen te hebben. En daarom verwachtte ik hier iets meer van. Maar toch wel een aardig boeket.

    Comment


      Je video staat op prive TryMike.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        ik vind het wel gek om al deze reacties te lezen. Ik snap dat men niet blij is dat de demo en de uit eindelijke versie anders zijn. Maar had men de uit eindelijke versie getoond op de demo dan had je denk ik bijna niemand gehoord over deze singel shot dat die te duur is of slecht.

        In mijn ogen is dit gewoon een prima single shot, tja 5 euro voor een single shot ik ziet ze regelmatig voor meer voorbij komen.
        365 days a year pyromaniac

        Comment


          Ik heb inderdaad 25 van deze Single Shots gekocht vanwege het beloofde effect, dat was gewoon prachtig. Als de demofilmpjes van vorig jaar het huidige effect toonden, had ik er niet eens 1 gekocht.
          www.youtube.com/channel/UC0651L-qJ1np9CkfwloveRw

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Freaky Pyro Bekijk bericht
            Ik heb inderdaad 25 van deze Single Shots gekocht vanwege het beloofde effect, dat was gewoon prachtig. Als de demofilmpjes van vorig jaar het huidige effect toonden, had ik er niet eens 1 gekocht.
            het valt zeker niet goed te praten dat het anders is dan beloofd! Tuurlijk!

            Maar waarom is dit ineens een slechte singel shot? Het effect is groot de klappen zijn goed.
            Alleen het effect zelf valt misschien wat op aan te merken, over smaak valt niet te twisten zegt men.

            Toch blijf ik erbij dat men te spreken zou zijn geweest als ze groen hadden laten zien inplaats van goud op de demo. Als groen dan je ding niet is tja dan is het pech maar men had hem dan wel goed ontvangen.

            nogmaals blijf ik er wel bij dat men moet leveren wat ze beloven! Ik wil alleen zeggen dat het echt geen slechte single shot is wat hier veel voorbij komt. In mijn ogen is dat meer teleurstelling dan dat het echt een schijt product is
            365 days a year pyromaniac

            Comment


              Omdat smaken nu eenmaal verschillen vuurwerkpro.. Het is simpelweg een redelijk 'simpel' effect wat in de uiteindelijke versie is gepropt.. Een beetje goud met wat groene sterren. Dit, in tegenstelling tot de versie die op demo's is geschoten, met een golden crown/brocade achtig iets effect. Met name het effect heeft ertoe geleid dat veel mensen besloten hebben deze (sommigen in grote aantallen) aan te schaffen voor een project oid.

              Het gaat er dus niet om of iets goed/slecht is objectief gezien (want ja, de lancering en burst zijn leuk en de effectgrootte is ook prima, maar daar gaat het niet om), maar of het effect je aanstaat en dat is nu eenmaal subjectief (je vind iets mooi of juist niet en daarop besluit je om iets juist wel/niet te kopen), daarom dat ik hier ook een groot aantal leden zie klagen, en terecht!

              Effect wijkt volledig af van het originele product en dan kan de burst, effectgrootte nog zo goed zijn maar waar het uiteindelijk om gaat (het effect zelf) is niet hetgeen wat beloofd is en waar je het ding in eerste instantie voor gekocht hebt

              Comment


                weer een van de dingen waardoor je. Je wel genaaid mag voelen door vuurwerkmania. En vuurwerkmania die is nergens te vinden. Alleen wanneer ze een kortings actie hebben om klantjes binnen te halen.

                Comment


                  Weer een flink staaltje van pure misleiding. Ze in de voorverkoop aanbieden met een grote gouden Brocade, afgebeeld op een foto met een kunststof voet. Uiteindelijk iets totaal anders leveren met een half los zittend uitvouw kartonnetje. Had er 10 besteld. Na er 4 afgestoken te hebben had ik het gezien.

                  Comment



                    de video uit de straat! discussie is al genoeg gevoerd hier boven dus verder hoeve we er niks bij te vermelden
                    365 days a year pyromaniac

                    Comment


                      Vanavond de livestream gezien en ze schoten de Junk zoals hij oorspronkelijk geintroduceerd is.. Dat wil zeggen met goud.. ben benieuwd, dit word waarschijnlijk een grote rommel voor winkeliers om de goede mee te geven aan de freaks

                      Comment


                        Bem benieuwd of dit de officiele Junk is, vorig jaar exact dezelfde op de demo, maar niet in de winkel
                        Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

                        Comment


                          Op de demo kwam hier een best boeket uit. Maar na dr malaise van vorig jaar durf ik het niet aan...

                          Comment


                            Tsja dat was echt een flink flink boeket

                            Comment


                              Kwam een best boeket af, en ook de lancering gaf een leuke klap.
                              Hij is maar 3,99, dus ga hem zeker proberen.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Hier een filmpje van gister:



                                Staat er helaas niet helemaal op.

                                Comment

                                Working...
                                X