Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Junk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb ook de 2017 versie dus
    Net even gewogen en het label klopt ook

    Comment


      Ook 5 gekocht van de 2017 versie
      https://www.youtube.com/@mikosjepyro

      Comment


        Ik heb er eentje, gelukkig wel 2017

        Comment


          Ben benieuwd naar meer filmpjes. Ben van plan om hier volgend jaar een karton van te kopen als ze echt goed zijn

          Comment


            Hier ook de 2017 versie

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door thomaz Bekijk bericht
              Is het label van de 2017-versie ook niet andersom t.o.v. de 2016-versie :

              [ATTACH=CONFIG]36599[/ATTACH]
              Ik heb er ook nog een aantal van vorig jaar over en die zijn inderdaad allemaal met het label naar beneden! Helpt mensen denk ik wel om te zien of ze de 2017 versie hebben
              Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

              Comment


                Zojuist 1 afgestoken. Wat een ding gvd baal der van dat ik er maar 2 had. Mooie knal bij lanceering en harde burst met mooi groot effect. Gelijk gebeld na dealer maar is hellaas uitverkocht. Toppertje
                The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

                Comment


                  Ik baal er ook echt van dat ik deze dit jaar niet heb... wat een mooi ding zo op film! Volgend jaar zeker een hoop in slaan ( of tijdens de januari sales misschien al ghehe ) en dan een mooi rekje maken van een leeg bierkratje.

                  Comment


                    Dit is voor mij de beste single shot van dit jaar! Na het zien van de filmpjes heb ik er direct nog een paar gehaald
                    Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

                    Comment


                      Balen dat ik deze niet heb gehaald pff.
                      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                      Comment


                        Heb er gisteravond nog 3 meegenomen bij Orthen. Zie net de video en ziet er goed uit zeg!
                        ..

                        Comment


                          Dikkkkkkk boeket!! Wat een mooi ding! 2017 versie was top!

                          Comment


                            Ik sluit me er bij aan. 2017 is werkelijk waar GEWELDIG groots boeket
                            ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                            Comment


                              ook net geschoten, wat een boeket! erg dik hoor!! in mijn opinie beter dan vorig jaar. Volgend jaar hopelijk weer een aantal nemen.

                              Comment


                                Godnondeju wat was deze gaaf zeg! Spijt dat ik er geen 10 gekocht heb. Grootste boeket dat ik ooit uit een single shot gezien heb.
                                Work is the curse of the drinking class

                                Comment

                                Working...
                                X