Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Monster Ride

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
    Dus als ik het goed begrijp kan ik tijdens de losse verkoop die schietlijst inleveren en kan ik deze cake 3 keer kopen zonder iets anders er bij te nemen? Of moet ik dan eerst voor een bepaalt bedrag kopen?
    Ik heb geen idee hoe het werkt, ik zag het voorbij komen op de schietlijst:
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Naamloos.png
Vertoningen:1
Grootte:37,8 KB
ID:	1564723

    Comment


      #62
      Wow dat is een flinke korting zeg! Voor die prijs is het 't zeker waard om er 3 in te slaan... Jaloers!

      Comment


        #63
        deze actie geld alleen op de demo avond ! als je besteld daar na niet meer !

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door gold-member Bekijk bericht
          deze actie geld alleen op de demo avond ! als je besteld daar na niet meer !
          Op zich nog niet zo erg, je kan alleen aan de schietlijst komen als je naar de demo gaat en het is de dag voor de eerste verkoopdag

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
            Op zich nog niet zo erg, je kan alleen aan de schietlijst komen als je naar de demo gaat en het is de dag voor de eerste verkoopdag
            Ik heb hier de schietlijst gevonden:

            Comment


              #66
              2,95 per stuk, ja kan me voorstellen dat je dan maar 3per persoon mag, anders liepen mensen met hele kartonnen weg. Wat een aanbieding joh!
              Succes voor de mensen die gaan, deze zal vast ook snel uitverkocht raken.

              Comment


                #67
                Pfoe dat is een beste prijs voor deze kleine topper! Voor de normale verkoopprijs ook al goed te doen. Prijs/ kwaliteit klopt helemaal.

                Comment


                  #68
                  Met de hele familie gaan dan
                  Jeder Schuss ein Genuss

                  Comment


                    #69
                    Wat een dikke cake zeg, helaas wel een paar die na 1 shot het voor gezien hielden. En ik las dat meerdere mensen dit ook hadden..

                    Comment


                      #70
                      Bij mij geen problemen, geweldige spreiding. Voor €5 zeker een must have
                      Jeder Schuss ein Genuss

                      Comment


                        #71
                        Twee potjes die weigerde na het eerste schot.. De schoten die ik had gezien vond ik overigens ook niet zo bijzonder, voor dat geld koop ik dan toch liever de Heavy Legend 16.

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
                          Twee potjes die weigerde na het eerste schot.. De schoten die ik had gezien vond ik overigens ook niet zo bijzonder, voor dat geld koop ik dan toch liever de Heavy Legend 16.
                          Voor 4,5 euro vond ik het wel een topper hoor. Geen weigeraars en goede lage brede klappen
                          Ik heb een kort lontje.......

                          Comment


                            #73
                            Had deze jaar goedkoop, Heel karton gekocht want zeg zelf, Voor die prijs ( 5 euro ) zijn ze heel goed.

                            Jammer genoeg van het karton zijn er zeker 3 of 4 na het 1e shot niet verder gegaan.
                            Gelukkig is het simpel op te lossen door label eraf te halen en het lontje weer aan te steken en of verlengen. Maar toch erg jammer :(

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                              Wat een dikke cake zeg, helaas wel een paar die na 1 shot het voor gezien hielden. En ik las dat meerdere mensen dit ook hadden..
                              Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
                              Twee potjes die weigerde na het eerste schot.. De schoten die ik had gezien vond ik overigens ook niet zo bijzonder, voor dat geld koop ik dan toch liever de Heavy Legend 16.
                              Had hetzelfde probleem, Lees bericht hierboven :O

                              Comment


                                #75
                                Had hem twee maal, beide presteerde erg goed.
                                Vorig jaar ging die wel iets lager, maar dat is niet echt nodig met zulke boeketten!

                                Stookverslaafde

                                Comment

                                Working...
                                X