Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Monster Ride

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Sinds vorig jaar ben ik fan! Prima cake om in de avond de lucht in te schieten.

    Comment


      #77
      Hier ook geschoten. Na alle positieve berichten besloten deze erbij te doen. Erg goede budget topper voor in de vooravond.
      -FireworksHolland-

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door Goldpyro Bekijk bericht
        Hier ook geschoten. Na alle positieve berichten besloten deze erbij te doen. Erg goede budget topper voor in de vooravond.
        Mooie cake die ik zelf nooit heb gehad. Ik zie trouwens net pas de prijs en voor die prijs kun je eigenlijk geen eens een miskoop doen.
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #79
          Per 4 geschoten, en dat ging heel erg lekker! 1tje stopte er wel mee na 3 schoten maargoed, foutje moet kunnen.
          Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

          Comment


            #80
            Ik vind deze potjes absoluut 00:00 waardig. Door de lage prijs kun je meerdere tegelijk schieten, waardoor je een heerlijke chaos krijgt.

            Comment


              #81
              Ik had er twee dit jaar, erg mooie dingen. Vreemde alleen wel, bij een van de potjes wilde het lont niet branden. Was niet nat ofzo, ging steeds weer uit. Heb ik nog nooit meegemaakt. Uiteindelijk wel op een andere manier alsnog kunnen ontsteken, en hij presteerde verder erg goed.

              Comment


                #82
                Ik kwam toevallig vandaag nog 3 van deze dingen tegen, totaal vergeten af te steken afgelopen jaarwisseling! Binnenkort maar eens proberen dan

                Comment


                  #83
                  Klein maar oh zo fijn!

                  FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                  Comment


                    #84
                    Deze volledig gemist dit jaar, balen, want wat is dit een tof cakeje zeg! Zet hem er alvast op voor komend jaar.

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                      Deze volledig gemist dit jaar, balen, want wat is dit een tof cakeje zeg! Zet hem er alvast op voor komend jaar.
                      Ik denk dat dit (met freakkorting) de beste budgetcake was van 2017. Heb redelijk wat klein materiaal gehad maar deze sprong er met kop en schouders tussenuit.
                      Aanrader dus!
                      Ik heb een kort lontje.......

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door chrissie81 Bekijk bericht
                        Klein maar oh zo fijn!

                        Bedankt voor het delen van de film. Wat een geweld zeg zo met 2 tegelijk. Erg goede budgetcake van Vuurwerkmania. De burst en boeketspreiding zijn echt maximaal en de effecten en met name de blinkers blijven lang hangen. Ik zou hier ook graag een grotere variant van zien of in de vorm van een kleine cakebox (formaat vergelijkbaar met de Double Demolition) en dan met verschillende kleurencombinaties.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #87
                          Nou snap ik waarom deze krengen zo hard gaan bij de freakacties
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #88
                            Deze beviel heel goed! Topper, dikke boeketten.
                            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                            Comment


                              #89
                              Echt een toppertje, dat ie hoger schiet maakt niet echt uit zo te zien. Is dit trouwens 25 of 30mm? De uitwerkingen lijken me 30mm!

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                                Echt een toppertje, dat ie hoger schiet maakt niet echt uit zo te zien. Is dit trouwens 25 of 30mm? De uitwerkingen lijken me 30mm!
                                25mm maar de effecten zijn wel lekker dik inderdaad.
                                -FireworksHolland-

                                Comment

                                Working...
                                X