Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fast Riot

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    Complimenten voor je filmwerk! Mooi en scherp in beeld gebracht. De monsterride had je ook mooi in beeld gebracht en op basis daarvan heb ik hem gekocht!
    Dankjewel! Het zijn ook fijne cakes en leuk om te lezen dat mijn filmwerk heeft bijgedragen aan jouw keuze!
    https://youtube.com/@Pyroblom

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
      Dankjewel! Het zijn ook fijne cakes en leuk om te lezen dat mijn filmwerk heeft bijgedragen aan jouw keuze!
      Ik heb een 8 keer monster ride genomen nalv je filmwerk
      Jeder Schuss ein Genuss

      Comment


        #33
        Knalt deze zo laag? Die effecten lijken op film namelijk super groot! Twijfel om deze te bestellen.. Maar met 126gram verdeeld over 21 schoten kan het toch haast niks zijn.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
          Knalt deze zo laag? Die effecten lijken op film namelijk super groot! Twijfel om deze te bestellen.. Maar met 126gram verdeeld over 21 schoten kan het toch haast niks zijn.
          Burst is niet heel hard, maar vooral de blinkers doen het goed!
          https://youtube.com/@Pyroblom

          Comment


            #35
            Kreeg deze 2 keer gratis mee als vervanging van een 130gr cake. Gister getest, wat een goed ding voor het kruitgewicht. Blink is prima, net als effectgrote en burst.
            Jeder Schuss ein Genuss

            Comment


              #36
              Blij dat ik deze op aanraden van jullie heb gekocht. Ondanks het kleine formaat was deze echt super, hele mooie volle boeketten met dikke blinkers. Echt een aanrader voor dit geld!

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
                Leuk bakkie, zou hem zo weer kopen!

                Die blinkers komen zeker zeer indrukwekkend over, zeer interessante cake dit.
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #38
                  niet zo n grote cake en kruitgewicht is laag, maar zeker een topper net als de ander. Blink is erg goed uitgevoerd
                  Jeder Schuss ein Genuss

                  Comment


                    #39
                    Prima cake. Wij hadden m tweemaal en presteerden gewoon prima. Helaas niet op film staan.
                    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                    Comment


                      #40
                      Erg goede cake ondanks het lage kruitgewicht!

                      FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                      Comment


                        #41
                        Misschien toch maar een keer eentje meepakken van deze, met de huidige freak prijs in het achterhoofd. Echt goed voor zo een laag kruitgewicht inderdaad
                        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                        Comment


                          #42
                          Zeker doen ja, echt een leuk cakeje!
                          FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
                            Misschien toch maar een keer eentje meepakken van deze, met de huidige freak prijs in het achterhoofd. Echt goed voor zo een laag kruitgewicht inderdaad
                            Het mooie is dat je qua grootte en gewicht er niet heel veel van verwacht. Maar de uitwerking is geweldig! Dit jaar komt ie er zeker weer bij.
                            Ik heb een kort lontje.......

                            Comment


                              #44
                              Prima cake met een strak tempo. Voor die 126 grammetjes hebben ze er nog best wat moois uit kunnen halen.

                              Stookverslaafde

                              Comment


                                #45
                                Topper van een budgetcake, bijna elk jaar in de collectie. Dit jaar voor minder dan 8eur. Die blinkers in deze cake zijn bizar goed en knal prima. Blauw en goud doen het altijd goed.

                                Comment

                                Working...
                                X