Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Outblast 2.0

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door fascinating Bekijk bericht
    Volgens mij klopt de omschrijving niet helemaal
    Haha, die klopt inderdaad niet. Dat is de omschrijving van de Outblast die Vuurwerkmania vorig jaar in het assortiment had. Op de schietlijst staat als omschrijving:

    "De originele Outblast is terug! Zet je schrap voor deze gewilde salvo cake."

    @Mods: even aanpassen?
    www.huismanvuurwerk.nl

    Comment


      #17
      dat is een mooi potje zeg!
      365 days a year pyromaniac

      Comment


        #18
        heb deze via gerrit voor een mooi prijsje kunnen bestellen echt een topper deze cake rammennn

        Comment


          #19
          Het kaliber lijkt me onwaarschijnlijk met het aantal schoten binnen de 500 gram. Het is gemiddeld 7 gram per shot, daar mee zou je 20mm zeggen. Ook een redelijk grote uitwerking, dus hulde voor de makers van deze cake.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
            Het kaliber lijkt me onwaarschijnlijk met het aantal schoten binnen de 500 gram. Het is gemiddeld 7 gram per shot, daar mee zou je 20mm zeggen. Ook een redelijk grote uitwerking, dus hulde voor de makers van deze cake.
            Dat doen die samplemakers toch altijd goed/
            http://www.youtube.com/c/ReVerser

            Comment


              #21
              De outblast is zeker terug, top om hem weer zo te zien.

              Comment


                #22
                In mijn ogen een slap aftreksel van het product dat ik op de winkeliersdemo zag.
                zo jammer.
                Wanneer houden importeurs toch eens op met het kietelen van de samples voor hun demo's.
                Ik zie het als de reinste bedrog.

                Comment


                  #23
                  Hm, hij is zeker beter dan de versie waarmee vuurwerkmania eerst op de proppen kwam, echter vind ik het geheel nog te rommelig. De versie van Hardix was een stuk strakker.

                  Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

                  Comment


                    #24
                    Filmpje van gister avond:
                    --> Vuurwerkevents.nl <--

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door san quinton Bekijk bericht
                      In mijn ogen een slap aftreksel van het product dat ik op de winkeliersdemo zag.
                      zo jammer.
                      Wanneer houden importeurs toch eens op met het kietelen van de samples voor hun demo's.
                      Ik zie het als de reinste bedrog.
                      Oorspronkelijk geplaatst door dinoroel Bekijk bericht
                      Hm, hij is zeker beter dan de versie waarmee vuurwerkmania eerst op de proppen kwam, echter vind ik het geheel nog te rommelig. De versie van Hardix was een stuk strakker.
                      De versie van de Dealer-avond was geen gekietelde versie maar puur de versie zoals deze hoort te zijn en in de Hardix-tijd ook was. Ik vond deze op onze demo slordig en onvoldoende getimed. Als elk salvo strak eruit komt is deze net zoals op de Dealer-avond en vroegah van Hardix. Ze kunnen nog ff drogen, misschien dat dat helpt?
                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door san quinton Bekijk bericht
                        In mijn ogen een slap aftreksel van het product dat ik op de winkeliersdemo zag.
                        zo jammer.
                        Wanneer houden importeurs toch eens op met het kietelen van de samples voor hun demo's.
                        Ik zie het als de reinste bedrog.
                        Ik ben het volledig met je eens!! Ik adviseer iedereen daarom ook om eerst winkeliersdemo,s te gaan bezoeken alvorens je tot bestellen overgaat. De Outblast op basis van de demo in Huissen lijkt in de verste verte niet op de krachtpatser van voorheen Hardix.

                        Comment


                          #27
                          Dan heb spijt dat ik er 2 bestelt heb

                          Comment


                            #28
                            Heb deze ook besteld voor 20 euro ben blij dat ik er niet meer voor betaald heb .

                            Comment


                              #29

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door TLVD(G) Bekijk bericht
                                Bedankt voor het filmpje.
                                Bij het zien van dit filmpje weet ik zeker dat ik hem niet meer hoef.
                                In vergelijking met de vroegere versie is dit meer de outblast van 1 naar 0.
                                De dikke salvos maakte hem juist zo mooi.
                                Ik hoop dat vw mania volgend jaar wel met een waardige opvolger komt,dan komt die er zeker weten wel bij.
                                Laatst aangepast door hankoe; 28 December 2016, 13:51.

                                Comment

                                Working...
                                X