Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rumble in the Jungle 144’s [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
    dat is indd dezelfde 2e cake als die vreemde eend in het welbekende transbomber filmpje.

    Toffe box Denk alleen dat ik de transbomber net wat vetter vind. Als je niet hoeft te kiezen kun je ze leuk achter elkaar afsteken
    heb ze beide vind ze beiden erg goed vooral voor het geld 60 euro is geen geld voor the rumble in the jungle

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door TLVD(G) Bekijk bericht
      Eveneens een prachtbak, heerlijke dat tempo zoals de transbomber.



      (Tevens viel me op dat cake 2 uit deze bak laatst per ongeluk als cake 2 van de transbomber geschoten moet zijn op de welbekende demo)
      Deze heeft inderdaad de beruchte cake 2 uit de transbomber. Ik vond hem in deze combinatie wel passen.
      Wat de transbomber en deze zo gaaf maakt is de tempoversnelling die erin zit, en persoonlijk vind ik bij deze de zilver blink met oranje zelfs mooier, dezelfde combinatie die in het begin van de sinister 2.0 zit.

      Comment


        #33
        Prachtige bak dit. Blinkers in de eerste cakes branden echt heel lang voor chinees.
        Mooi opbouwend tempo ook.

        Comment


          #34
          Voor de gene die deze box hebben besteld, zou iemand mij hier een PB kunnen sturen heb n.m.l vraagje over de samenstelling!

          Comment


            #35
            Heb deze net meegekregen, 3 vd 4 cakes hebben vuurwerkmania folie en de vierde doorzichtig rood folie. Voelen wel erg nat aan helaas

            Comment


              #36
              dit was een van de toppers van vanavond heerlijke box met een super hoog tempo !! aanrader

              Comment


                #37
                Wat een box is dit zeg komt zeker dit jaar weer op het lijstje, de finale fenomenaal.

                Wan bun nyun yari - Een gelukkig nieuwjaar

                Comment


                  #38
                  Inderdaad topper van de avond, heerlijke opbouw en goed uitgewerkte effecten

                  Comment


                    #39
                    Dit was voor mij ook de topper van de avond. Lekkere opbouw, mooie grote boeketten en die laatste cake maakte de nodige indruk bij de toeschouwers

                    Comment


                      #40
                      Heel apart dat hier zo weinig aandacht voor is geweest in tegenstelling tot de transbomber.
                      Lijkt me hetzelfde product met andere effecten. En die effecten bevallen mij prima, heb hem besteld

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
                        Heel apart dat hier zo weinig aandacht voor is geweest in tegenstelling tot de transbomber.
                        Lijkt me hetzelfde product met andere effecten. En die effecten bevallen mij prima, heb hem besteld
                        Viel me ook op had ze beide en durf wel te zeggen dat ik hem net zo goed vond als de transbomer

                        Comment


                          #42
                          Ik vind wel dat er iets meer opbouw naar de finale mag zijn. Het is nu : slow, slow, full speedddd!! Ondanks dat gaat ie op de wishlist.

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                            Viel me ook op had ze beide en durf wel te zeggen dat ik hem net zo goed vond als de transbomer
                            Was zeker net zo goed. Dit jaar eens 2 x transbomber + 1 x rumble in de Jungle gelijk afsteken. Deze plaats ik dan in het midden.

                            Comment


                              #44
                              Foto:

                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #45
                                Gaaf zeg, deze net besteld. Ben nu al benieuwd ;)

                                Comment

                                Working...
                                X