Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rumble in the Jungle 144’s [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Bedoel je boxen als in geluidsboxen of boxen als in cakeboxen?
    Ik hoop geludisboxen, anders moet ik even kijken of ik geen kruit op mn voorhoofd heb!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
      Ik hoop geludisboxen, anders moet ik even kijken of ik geen kruit op mn voorhoofd heb!
      Nou ja, als hij bedoelt dat ze het vuurwerk wat meer richting het publiek schieten dan begrijp ik nog dat hij het zegt. Maar als hij probeert te zeggen dat dat er geluidsboxen zijn neergezet waarmee het geluid van de burst met opzet wordt versterkt dan vind ik dat een volstrekt belachelijk verhaal. Op iedere demo staan een lading geluidsboxen en iemand met een microfoon om de boel aan elkaar te praten. Dus dat is niet alleen bij Vuurwerkmania of Rubro zo maar ook bij Lesli, Vuurwerktotaal, Cafferata, Broekhoff, Wolff, enz. Bij Lesli staan vanavond wel 10 boxen, gister waren het er maar 3. Gister bij Vuurwerkmania stond de persoon met microfoon ook nog eens tussen het publiek. Als je dan zgn. het geluid van de burst wil versterken moet je niet daar met je microfoon gaan staan want dat dempt juist ipv versterkt. Just my thought.
      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        #18
        pff dat gezeik. Over rubro ja sommige dingen vallen tegen. Maar veel mensen hebben moeite om in hun hoofd die 2 cakes naast elkaar te onderscheiden denk ik ook. Of kijken te vaak filmpjes. Ja op een demo lijkt het soms net wat meer. Maar is vaak ook de eerste keer dat je iets ziet. En lijkt het altijd groter. Mijn 1ste cake ooit. De magnolia van Evuco. Is in me gedachte net zo groot als zowat een fairtaly cake of een imortal cake. Terwijl die dat realistich gezien jaren later niet kan zijn geweest. Ik heb diverse dingen gezien de afgelopen jaren van vuurwerk mania. En over het algemeen zijn de meeste producten prima. En voor een leuke prijs via een actie. Durf ik de gok wel te nemen. In de straat sta je er toch veel dichter op dus lijkt het sowieso groter.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
          Nou ja, als hij bedoelt dat ze het vuurwerk wat meer richting het publiek schieten dan begrijp ik nog dat hij het zegt. Maar als hij probeert te zeggen dat dat er geluidsboxen zijn neergezet waarmee het geluid van de burst met opzet wordt versterkt dan vind ik dat een volstrekt belachelijk verhaal. Op iedere demo staan een lading geluidsboxen en iemand met een microfoon om de boel aan elkaar te praten. Dus dat is niet alleen bij Vuurwerkmania of Rubro zo maar ook bij Lesli, Vuurwerktotaal, Cafferata, Broekhoff, Wolff, enz. Bij Lesli staan vanavond wel 10 boxen, gister waren het er maar 3. Gister bij Vuurwerkmania stond de persoon met microfoon ook nog eens tussen het publiek. Als je dan zgn. het geluid van de burst wil versterken moet je niet daar met je microfoon gaan staan want dat dempt juist ipv versterkt. Just my thought.
          Jouw verhaal is duidelijk Gizmo, ik kan me daar ook volledig in vinden! Ik kon niet zien dat de persoon met de microfoon in het publiek stond, bedankt voor je informatie! Zoals ik de post van Ghoost interpeteerde, dacht ik dat er met opzet een microfoon bij de cakes was geplaatst. Op iedere demo wordt het geluid onbewust versterkt door de microfoonman, maar daar prik ik nu wel doorheen.

          Bedankt voor je heldere comment.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #20
            Film toegevoegd:

            Comment


              #21
              Over het algemeen presteren de cakeboxen straks in je straat wel wat minder. Maar er zijn echt genoeg goede boxen die over blijven. Aan ons de taak om de krenten uit de pap te kiezen. Heb al zat moois voorbij zien komen waaronder deze.Dus dat gaat best wel weer goed komen denk ik.En dat maakt het voor mij althans ieder jaar weer zo leuk.Nieuwe prodeucten? Kom maar op.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
                Moeten we dan net als bij Rubro ook een slag om de arm houden qua samples schieten op demo's?
                Dat moet je niet alleen bij Rubro doen beste kloesje
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #23
                  Mijn filmpje:

                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    hmmm wat mij aan het filmpje op viel is dat de cake aan de rechter kant tot twee keer toe even uit viel .
                    was dit nou de bedoeling of ging er gewoon iets fout .
                    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                      Dat is toch triest dat je niet eens realistisch kan zijn.. Wat Rubro doet heeft vrij weinig meer te maken met het verschil tussen een technicus die een product in elkaar zet en de massa productie. Dat is gewoon puur misleiding.. en daar zijn ze al sinds het jaar dat de Immortal Gold geïntroduceerd werd goed in. Dat was gewoon echt een lachertje wat ze lieten zien op de demo en wat je daadwerkelijk krijgt in de straat. Het enige waar hun demo's goed voor zijn is dat je ziet welk effect je krijgt, verder kan je maar beter wachten op een winkeliersdemo.
                      100% mee eens!! Dit geldt voor mij voor bijna alle importeurs.
                      Leuk om de producten te zien, een indicatie betreft het effect, maar zou nooit dezelfde kwaliteit verwachten voor in de straat.
                      Ofwel altijd uitgaan van een winkeliersdemo.

                      Edit: Spelling
                      Laatst aangepast door BurstDuo; 11 September 2016, 01:10.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
                        hmmm wat mij aan het filmpje op viel is dat de cake aan de rechter kant tot twee keer toe even uit viel .
                        was dit nou de bedoeling of ging er gewoon iets fout .
                        Cake 2 die mist bij de rechterpost, gaat mee met de rechter showbox 2.0, dus dat zal niet de bedoeling zijn geweest. Nu alleen nog ff kijken waar de rechter finalecake is gebleven.

                        Comment


                          #27
                          wat een heerlijke rambak zeg die laatste cake super

                          Comment


                            #28
                            Eveneens een prachtbak, heerlijke dat tempo zoals de transbomber.



                            (Tevens viel me op dat cake 2 uit deze bak laatst per ongeluk als cake 2 van de transbomber geschoten moet zijn op de welbekende demo)

                            Comment


                              #29
                              Mania is lekker bezig!
                              Geweldige box dit, weer eens wat anders dan goud.
                              https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                              Comment


                                #30
                                dat is indd dezelfde 2e cake als die vreemde eend in het welbekende transbomber filmpje.

                                Toffe box Denk alleen dat ik de transbomber net wat vetter vind. Als je niet hoeft te kiezen kun je ze leuk achter elkaar afsteken

                                Comment

                                Working...
                                X