Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2” Golden Illusion

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Hij is formaat immortal gold/ 4 seasons.

    Comment


      #47
      In de startpost staat 18500 gr. Op de foto van mania op fb staat 41*41*24 en 13 kg wat is het?
      Jeder Schuss ein Genuss

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
        In de startpost staat 18500 gr. Op de foto van mania op fb staat 41*41*24 en 13 kg wat is het?
        Volgens Vuurwermania is deze box (ongeveer) even groot als de Rubro Event Immortal Gold of de Lesli PyroShopper Big Momma. Heb eens geinformeerd via PB bij Vuurwerkmania. Ze vinden het vast niet erg als ik het formaat met jullie deel.

        De Rubro Event Immortal Gold krijg je in een omdoos en die meet 40cmx40cmx20cm (lxbxh) dacht ik.
        Je krijgt hem volgens mij dus zo (tenzij de dealer de box ontdoet van omdoos en kooi): De Rubro Event Immortal Gold > doos > kooi > omdoos. Waarschijnlijk is het gewicht met kooi en omdoos +/- 18KG en zonder +/- 13KG. Nou lijkt het mij sterk dat kooi + omdoos 5KG wegen, maar het wegen gebeurt niet zo heel erg nauwkeurig geloof ik, want soms lijkt zo'n doos wel lichter dan staat vermeld.

        Trouwens, het is een 1,2 inch cakebox, dat is de Rubro Event Immortal Gold ook, dus het formaat zal sowieso wel gelijk zijn.

        Comment


          #49
          De binnendozen zijn vaak van slap karton. Meestal worden deze dan ook terug in de buitendoos gedaan tenzij er een mooie showdoos omheen zit deze zijn dan ook van betere kwaliteit.

          Comment


            #50
            De buiten doos is wel van dik/stevig karton, kan best wat wegen gok ik zo.
            De kooi zal ook wel wat wegen. Binnendoos is inderdaad vaak wat slapper.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #51
              Vanavond is deze doos ook geshoten op de demo van Willem Breukers. Had helaas niet anders dan mijn telefoon bij me. maar hier is het filmpje!

              Comment


                #52
                Dikke box dit. Dat goud blijft heel erg mooi hangen!
                Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                Comment


                  #53
                  Prima box zo te zien lekker grote uitwerking!
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    #54
                    Vind hem prachtig! Leuk gedaan met die tails erbij. En die effecten zijn nog groot ook, blijven goed hangen. Topper!

                    Comment


                      #55
                      ligt misschien aan mij maar kan bijna niet denken dat dit in de winkel ligt het goud komt tot op de grond .
                      als deze zo is in de straat is het een hele dikke bak

                      Comment


                        #56
                        Mooie box hopen op productie.
                        Dan heb je toch echt wel een topper in de straat

                        Comment


                          #57
                          als ik de verhouding van deze bekijk ten opzichte van de bad #ss box kan ik me eerlijk gezegt niet in denken dat deze productie is

                          Comment


                            #58
                            Denk het wel zag pas op fb dat die container was binnen gekomen dus.
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              #59
                              zou mooi zijn als het waar is , maar ik heb twijfel

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                                Denk het wel zag pas op fb dat die container was binnen gekomen dus.
                                Precies ik denk het ook dat hij echt zo is!
                                www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                                Comment

                                Working...
                                X