Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2” Golden Illusion

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ben blij dat ik deze reeds in bestelling heb staan en dat voor een mooie prijs van 77 euro
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      - Weg, foutje, excuus. -

      Comment


        Deze voor het eerst geschoten dit jaar! Erg onder de indruk van de effecten! Grote & mooie effecten (ondanks de wind)

        Comment


          https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

          Comment


            .
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              ^ Aparte manier van aansteken heeft die man aan het begin van de video.

              Vond hem op deze video in het begin te snel vuren en iets wat te laag. Maar uiteindelijk was de tijdsduur toch 1+ minuut (1 minuut 25~).

              Het is en blijft een prachtige bak en dankzij zijn tijdsduur een van mijn favorieten. Maar je ziet wel dat deze bak zich niet leent voor een winderig weertje.

              Comment




                Mooi ding
                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                Comment


                  Iemand toevallig deze nog ergens in een freakactie tegen gekomen en afgestoken dit jaar? Ik ben deze box namelijk al 2 jaar niet meer tegen gekomen in een freakactie, en ik ben benieuwd of deze box nog steeds zo geweldig presteert als voor het vuurwerkverbod tijdens de coronapandemie?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Martin1978 Bekijk bericht
                    Iemand toevallig deze nog ergens in een freakactie tegen gekomen en afgestoken dit jaar? Ik ben deze box namelijk al 2 jaar niet meer tegen gekomen in een freakactie, en ik ben benieuwd of deze box nog steeds zo geweldig presteert als voor het vuurwerkverbod tijdens de coronapandemie?
                    Zat met precies de zelfde vraag,
                    Nergens in het westen kunnen vinden, heel vaak gehad, en was toch wel de favoriet van de avond elke keer.
                    Willow Mayhem nu geschoten, doet het ook goed, maar de tails met de crackling boeketten bij elke cake blijven heel gaaf.
                    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                    Comment


                      Inderdaad. Dit was ook een favoriet van mij. Net zoals de immortal gold en de willow mayhem. Ik woon ook in het westen van het land, maar hier helaas nergens meer tegen gekomen de laatste jaren.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Martin1978 Bekijk bericht
                        Iemand toevallig deze nog ergens in een freakactie tegen gekomen en afgestoken dit jaar? Ik ben deze box namelijk al 2 jaar niet meer tegen gekomen in een freakactie, en ik ben benieuwd of deze box nog steeds zo geweldig presteert als voor het vuurwerkverbod tijdens de coronapandemie?
                        Yes, deze box afgelopen mei in een "freakactie" gekocht. Deze presteerde gewoon goed. Betrof denk ik wel een oude batch. Filmpje volgt
                        www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                        Comment

                        Working...
                        X