Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2” Bad #ss Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ziet er goed uit. Vind de Finale cake erg leuk maar niet als finale en de crackling mag er van mij ook uit.

    Comment


      #47
      Hij is best wel anders dan op de demo. Het tempo ligt inderdaad lager. Fijn om hem in ieder geval als individuele box te zien en beter te kunnen voorspellen hoe die in de straat staat. Wat mij opvalt is dat de peony's andere kleuren lijken te hebben, de blinkers veel minder intensief zijn en de finale heel anders is opgebouwd.

      We gaan het volgende week zaterdag meemaken.

      Comment


        #48
        Peony`s zijn inderdaad anders lijken geel/paars.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
          Peony`s zijn inderdaad anders lijken geel/paars.
          Het was geel roze

          Comment


            #50
            De peony en blink boeketten zijn wel echt heel erg mooi rond zeg! Ziet er goed uit!
            Laatst aangepast door JeRe; 22 December 2016, 23:26. Reden: Typfout

            Comment


              #51
              Sooo brute bak hoor! Ik mis alleen een finale, maar die kan je er zelf ook achteraan plakken natuurlijk

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                Sooo brute bak hoor! Ik mis alleen een finale, maar die kan je er zelf ook achteraan plakken natuurlijk
                Klopt, de eerste video's zag je nog een leuke finale met salvo's falling leaves en daarna crackling, nu is het om en om en een rare finale shot.. Ik heb deze met korting kunnen kopen (€ 100,-) dus ben nog steeds tevreden over deze box

                Comment


                  #53
                  Heel mooi. Best wel blij met dat geel roze. Vondt de vorige kleuren combinatie te veel lijken op de spinning multicolor (boeketten) die ik ook heb. Nu toch iets meer een eigen identiteit. Finale leuk, volgens mij is het laatste shot aangepast,lijkt nu ook een soort goud achtig boeket in te zitten.

                  Comment


                    #54
                    In mijn beleving waren de laatste schoten gewoon de silver blinkers zoals eerder in de cake te zien. Maargoed was even verbaasd toen bleek dat dit t laatste salvo was, wand had crackling verwacht zoals bij tosch

                    Comment


                      #55
                      Zo! ik vind hem toch wel heel goed hoor! voor de € 100 euro die ik ervoor betaald heb vind ik het een zeer prima box!

                      Comment


                        #56
                        Jaja zag dat ze net geleverd worden bij Vuurwerkland-Steenbergen.nl!

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20161223-143702.jpg
Vertoningen:1
Grootte:309,8 KB
ID:	1560399
                        31/12 Knalle als een malle!

                        Comment


                          #57
                          Deze net opgehaald. Aardig kleine box nog, en de cakes zijn erg klam. Hoe kun je ze het beste drogen?

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door Michiel94 Bekijk bericht
                            Deze net opgehaald. Aardig kleine box nog, en de cakes zijn erg klam. Hoe kun je ze het beste drogen?
                            Cakes uit de doos halen en zo dicht mogelijk voor de kachel zetten.

                            Comment


                              #59
                              Deze box is ook bij mij heel erg vochtig.Hopelijk gaat dat weinig invloed hebben op de kwaliteit.

                              Comment


                                #60
                                Heb de cakes uit de doos gehaald maar de onderkant van het papier is er nu afgescheurd doordat het zo vochtig is

                                Comment

                                Working...
                                X