Banner Vuurwerkmania - Vuurwerkmania.nl
Pagina 4 van 29 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 423
  1. #46
    VWC-Lid bakero1973's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Berichten
    967
    Thanks
    157
    780 waarderingen in 255 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyr0 Bekijk bericht
    Wanneer kunnen we deze box op een demo verwachten?
    en dan graag enkel schieten of met veel meer ruimte er tussen, ik vind het namelijk altijd zo`n zwakte bod met twee van die cakes zo vlak naast elkaar... wordt ie in de straat alleen maar slechter van...
    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

  2. Deze gebruiker waardeert bakero1973 voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
    en dan graag enkel schieten of met veel meer ruimte er tussen, ik vind het namelijk altijd zo`n zwakte bod met twee van die cakes zo vlak naast elkaar... wordt ie in de straat alleen maar slechter van...
    Slechter niet want de straten zijn niet zo breed maar ik deel je mening dat zeker de boxen in enkelvoud moeten worden geschoten
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  4. Deze 2 gebruikers waarderen Torrr voor het bericht:


  5. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2013
    Berichten
    17
    Thanks
    0
    21 waarderingen in 6 posts
    Ik lees dat mensen denken dat Rubro en Vuurwerkmania totaal andere cakes gebruiken.Rubro heeft ook escape from hell. Dus een 216 shots ipv 232 ofzoiets. Dus de eerste cakes zijn wat dikker. Maar de rest is gewoon hetzelfde idee en met dezelfde kwaliteitsnormen. Alleen zijn sommige effecten anders. Check zelf maar.

    https://youtu.be/WwrU79U4C4Y

  6. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 november 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    607
    Thanks
    202
    294 waarderingen in 186 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allard1992 Bekijk bericht
    Ik lees dat mensen denken dat Rubro en Vuurwerkmania totaal andere cakes gebruiken.Rubro heeft ook escape from hell. Dus een 216 shots ipv 232 ofzoiets. Dus de eerste cakes zijn wat dikker. Maar de rest is gewoon hetzelfde idee en met dezelfde kwaliteitsnormen. Alleen zijn sommige effecten anders. Check zelf maar.

    https://youtu.be/WwrU79U4C4Y
    De opbouw en uitwerkingen zijn totaal anders hoor.
    Ik heb ze beide besteld nadat we alle 2 de filmpjes naast elkaar hebben afgespeeld

    Ps.. in heel veel cakeboxen komen best vaak dezelfde effecten voor.

    De Event flash of The God is een andere cakebox dan het filmpje die jij laat zien.
    Dat is inderdaad een omlabeling van de Mania box escape from hell
    Laatst gewijzigd door wigster23; 10 december 2016 om 14:45

  7. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2013
    Berichten
    17
    Thanks
    0
    21 waarderingen in 6 posts
    Big one van Rubro is geen omlabeling. En die cake van Vuurwerkmania zijn gewoon niet beter of slechter. Dit is een lichte samenwerking. De Big One is door Rubro niet echt officieep gebracht. Want zo kan Vuurwerkmania de Escape from Hell brengen. Dis is dus van dezelfde fabrikaat. En een afspraak met elkaar. Indeling in de xake is hetzelfde. Met de waaier aan het einde. Zelfs de doos is hetzelfde. Alleen zitten in de Flash of the Gods cakes met meer schoten in met met minder diameter en grammages. Denk niet te moeilijk, dit is concurrente een samenwerking. Niemabd labeld een cake om van andere importeurs. Kan niet. Of er moet even wat belletjes gepleegd worden. Gaat niet zonder slag of stoot.

  8. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 november 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    607
    Thanks
    202
    294 waarderingen in 186 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allard1992 Bekijk bericht
    Big one van Rubro is geen omlabeling. En die cake van Vuurwerkmania zijn gewoon niet beter of slechter. Dit is een lichte samenwerking. De Big One is door Rubro niet echt officieep gebracht. Want zo kan Vuurwerkmania de Escape from Hell brengen. Dis is dus van dezelfde fabrikaat. En een afspraak met elkaar. Indeling in de xake is hetzelfde. Met de waaier aan het einde. Zelfs de doos is hetzelfde. Alleen zitten in de Flash of the Gods cakes met meer schoten in met met minder diameter en grammages. Denk niet te moeilijk, dit is concurrente een samenwerking. Niemabd labeld een cake om van andere importeurs. Kan niet. Of er moet even wat belletjes gepleegd worden. Gaat niet zonder slag of stoot.
    Zal de films van de escape from hell en The Event flash of The gods 1 januari online zetten..
    Kan je zien dat het andere boxen zijn.. en niemand heeft het over omlabeling van een andere importeur. Het verhalen Rubro en Mania is niet zo een geheim.

  9. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 december 2013
    Berichten
    17
    Thanks
    0
    21 waarderingen in 6 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wigster23 Bekijk bericht
    Zal de films van de escape from hell en The Event flash of The gods 1 januari online zetten..
    Kan je zien dat het andere boxen zijn.. en niemand heeft het over omlabeling van een andere importeur. Het verhalen Rubro en Mania is niet zo een geheim.
    Ik zie het graag tegenoet. Bedankt alvast voor je moeite. Persoonlijk vind ik het te verdacht. Zijn uiteraard andere cakes ook. Maar ook veel van hetzelfde. Ik ga er nu niet mee in wat jij nu zegt. Maar ik hoop het eigenlijk wel.

  10. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 november 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    607
    Thanks
    202
    294 waarderingen in 186 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allard1992 Bekijk bericht
    Ik zie het graag tegenoet. Bedankt alvast voor je moeite. Persoonlijk vind ik het te verdacht. Zijn uiteraard andere cakes ook. Maar ook veel van hetzelfde. Ik ga er nu niet mee in wat jij nu zegt. Maar ik hoop het eigenlijk wel.
    Als je het forum even doorleest. Dan kan je vinden dat Mania en Rubro heel erg verweven zitten.

  11. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 januari 2016
    Berichten
    174
    Thanks
    412
    34 waarderingen in 29 posts
    Gaan we deze nog zien op een demo, iemand die dat weet?

  12. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2016
    Berichten
    25
    Thanks
    4
    32 waarderingen in 10 posts
    Vanavond te zien in Beneden Leeuwen op 23-12(bron vuurwerkmania)

  13. Deze gebruiker waardeert PyroTiel voor het bericht:


  14. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 januari 2013
    Berichten
    78
    Thanks
    10
    72 waarderingen in 31 posts
    Iemand die deze kan filmen vanavond? Ben hier heel erg benieuwd naar.

  15. #57
    VWC-Lid Fausto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.468
    Thanks
    1.452
    1.118 waarderingen in 408 posts
    Zie hem nu voor € 149 staan bij http://www.megavuurwerkalmelo.nl/kerstactie/ dus twijfel begint toe te slaan of ik deze dan toch nog stiekem mee pak

  16. #58
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Goede prijs ze hebben er alleen nog 4 zie ik. maar iemand die vanavond die kant op gaat om te filmen?
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  17. #59
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2016
    Berichten
    25
    Thanks
    4
    32 waarderingen in 10 posts
    heel misschien als het werk het toelaat dat ik vanavond die kant op ga en dan zal ik het filmen. Begint al om 18:30

  18. #60
    VWC-Lid joeyjoey's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 januari 2006
    Berichten
    572
    Thanks
    643
    342 waarderingen in 166 posts
    Ben hier toch wel erg benieuwd naar

Pagina 4 van 29 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •