Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Charging Horn

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Charging Horn

    Artikelnaam: Charging Horn
    Netto Kruitgewicht: 498 gram
    Aantal Schoten: 100
    Kartoneenheid: 4/1
    Richtprijs: € 56,50



    Laatst aangepast door omepje; 22 January 2017, 11:10.

    #2
    Deze is erg fijn zeg haha

    Comment


      #3
      Heerlijke bak. Wel een aardig prijskaartje.

      Comment


        #4
        Erg gave cake hoor, zeker in de gaten houden.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          zijn dit dan de zware jongens in een ander jasje?
          greetzz
          Eer was was was, was was is!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
            zijn dit dan de zware jongens in een ander jasje?
            greetzz
            Ik denk eerder de ADHD.
            Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

            Comment


              #7
              Erg leuk zo met die verschillende fluit tonen, dat is volgens mij wel uniek op de Nederlandse markt!

              Comment


                #8
                Dit is inderdaad de vroegere ADHD. Blij dat hij er in is gehouden. Prima bak met vele herrie en mooie effecten!! Duurt ook lekker lang.

                Comment


                  #9
                  Ik moet marijn mijn complimenten geven wat betreft de namen!! Echt geniaal

                  Comment


                    #10
                    Namen slaan tenminste nog op de effecten van de producten, da's fijn. Wel heel jammer dat Lesli het recht op de NL namen heeft behouden, dat was zo fijn kenmerkend van Marijn :(

                    Gaaf blokje dit, met al die diverse fluittonen. Wel aan de prijs, aan de layout kan het niet liggen, weten we nu Té hoog om aan te schaffen m.i. dus wachten/hopen op een actietje ergens. Da's waarschijnlijk het nadeel van zelf importeren, die prijzen. Maar dan heb je met veel producten ook wel unieks, heb er zelf al wel weer 'n stuk of 3, 4, 5 in m'n achterhoofd...áls het ervan komt

                    Comment


                      #11
                      Iemand ervaring opgedaan met deze cake afgelopen jaarwisseling?

                      Comment


                        #12
                        Dit was voor mij de topper van de avond! had er 2, wat een variatie.
                        Verschillende soorten fluiters en effecten en hij gaat maar door.
                        uniek stukje vuurwerk, wat geen andere leverancier in zijn assortiment heeft.
                        Witte heeft echt top kwaliteit producten ertussen zitten, alleen de wonderland B viel tegen en de Be-broertjes, maar de rest was super!
                        075 zaantjee

                        Comment


                          #13
                          Had hem ook, inderdaad een geweldige cake met veel variatie. Had hem 1 keer, maar wil hem aankomende jaarwisseling wel vaker. Topper van een cake hoor.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Jaaaa. Gaf na twaalven in de herrie en gecombineerd met wat van mezelf en anderen precies die chaos die je op dat moment wilt. Diverse harde fluiters, goede boeketten er nog na, echt een heel gaaf en uniek bakkie.

                            Comment


                              #15
                              Heb deze voor aankomende jaarwisseling nog kunnen kopen bij een winkel,zeer benieuwd naar

                              Comment

                              Working...
                              X