Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welkom bij Oud & nieuw countdown 2016.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Welkom bij Oud & nieuw countdown 2016.

    Dames en heren,

    Het is zover! Het seizoen staat op het punt te beginnen en op Vuurwerkcrew gaan we er dan ook tegenaan! Dit jaar wederom met de topics 100% gericht op de sfeer tijdens de laatste dagen van het jaar. Lekker het gevoel kweken alsof we al dichtbij zijn terwijl het eigenlijk nog even duurt!

    Hierbij gaat het dus niet specifiek over het vuurwerk zelf, maar vooral wat er nog meer meespeelt op de mooiste en vooral gezelligste dagen van het jaar: de verkoopdagen en de jaarwisseling!

    Lees wel de regeltjes nog even door, maar eigenlijk is er maar één belangrijke regel; sfeer en plezier maken!

    Hopelijk vinden jullie het net zo leuk als de crew en posten jullie lekker mee! Alvast een fijne vuurwerkseizoen 2016-2017!

    Vuurwerkcrew
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    de kerstboom kan van zolder.....oliebollenmix inslaan......winterkleding afstoffen en we kunnen los!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Comment


      #3
      Here we go again!

      Comment


        #4
        Heerlijk, al een paar weken weer goed wat kriebels, gisteren de aftrap met de demo van Rubro, jawel, we mogen weer! Altijd mooie tijden, gaan ook weer erg snel, hopelijk krijgen we weer veel mooie dingen te zien en te lezen. Fijn die sfeertopics!!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Man man man, Fallas leek nog maar 2 maanden geleden en met het weer van nu, denk je haast nog niet aan de kou van het jaargetijde rondom oud en nieuw.
          De tijd vliegt en ik betrap me erop vwc zeer veelvuldig te hebben bezocht tot nu toe dit jaar.
          de freak acties waren tot nu toe erg goed en nu beginnen de kriebels langzaamaan te komen.

          Comment


            #6
            Jaa de mooiste maanden komen er weer aan heb al veel mooie nieuwe produchten gezien word weer een geweldige een mooie vuurwerkseizoen

            Heerlijke aan vuurwerk denken met dit mooie weer

            Comment


              #7
              Whooop whooop! Hoppa, kriebels in de buik, vuurwerkfilmpje erbij en genieten maar!

              Comment


                #8
                Vanmiddag door acute kruitstress PASSFIRE besteld via Amazon...levertijd begin oktober

                gelukkig staan er voor die tijd nog wat shows op de kalender...
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Gelukkig zit de -ber weer in de maand. Laten we er met zn allen een geweldig mooi seizoen van maken met ontzettend veel plezier en sfeer.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Heel veel plezier iedereen! Ik heb er ook weer reuze zin in!
                    Light some fireworks, and see who answers.

                    Comment


                      #11
                      aankomende weekend wordt er aan mijn 300 liter carbid kanon gewerkt

                      Comment


                        #12
                        Wat gaat zo´n jaar toch eigenlijk snel he!

                        Het wachten is op een temperatuursdaling...vroeg donker en de open haard weer aan.

                        Heerlijk !
                        Ik houd van oude vuurwerkjes

                        Comment


                          #13
                          Meh, kan die temperatuursdaling ook nog één maandje wachten?

                          Comment


                            #14
                            Heerlijk weer. Laat de eerste nachtvorst maar komen. Heb er erg veel zin in
                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              #15
                              Zodra de countdown weer los gaat, dan weet je dat het hard gaat. En van mij mag het! Had het afgelopen jaar helemaal niet zo te pakken, nu is het al een maand aan het kriebelen. Komt ook door de show die ik dit jaar ga schieten, maartoch. Heerlijk dat het seizoen weer begint mannen, de demo's komen eraan en zijn al deels geweest, de -ber zit weer in de naam, de dagen worden weer korter... heerlijk!!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X