Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mega Korsar

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    1 pakje afgestoken en gefilmd! Een van de betere zo niet de beste knaller van NL!

    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      #32
      Net één geprobeerd...

      Mijn reactie was: wow.

      Ik ben zeer vaak teleurgesteld door nieuwe knallers (nep vlinders etc.) maar deze knalt toch wel serieus voor een legale knaller.

      Zeker de hardste die ik persoonlijk heb gehad! Aanrader wat mij betreft.

      Comment


        #33
        Zet ze rechtop en ze versnipperen volledig! (behalve de twee brokken beton dan) Had niet meer verwacht dat er in Nederland zulke knallers op de markt zouden komen.
        Stookverslaafde

        Comment


          #34
          Waren weer prima knallers !!

          Comment


            #35
            Hardste NL knaller! Zelfde voor colpo thunder (vwmania) dus. Harder dan de voorheen hardste vlindertjes van Caff en Katan (en hanteerbaarder)

            Comment


              #36
              Zeker weten. Heerlijke knallers hoor.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                #37
                Sluit me bij de voorgangers aan. Misschien wat prijzig ,maar knallen voor Nederlandse begrippen prima.
                2024 >> 25

                Comment


                  #38
                  Ook bij mij de hardste knaller die ik had gekocht, Knalde harder dan de Pekitraat en de Bazooka!
                  1+1 gratis waren deze Korsar! Je betaald dus 10 euro voor 2 pakjes.
                  Heerlijke knal! Volgend jaar meer van bestellen

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Knalkip Bekijk bericht
                    Ook bij mij de hardste knaller die ik had gekocht, Knalde harder dan de Pekitraat en de Bazooka!
                    1+1 gratis waren deze Korsar! Je betaald dus 10 euro voor 2 pakjes.
                    Heerlijke knal! Volgend jaar meer van bestellen
                    Had jij pekitraten en bazookas die knalden dan?


                    Maar verder klopt alles. Deze en de colpo thunder klappen echt prachtig hard!

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                      1 pakje afgestoken en gefilmd! Een van de betere zo niet de beste knaller van NL!

                      Hahahaha 0:31 BAM! TINK!

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                        Hahahaha 0:31 BAM! TINK!

                        Haha mooi he

                        Comment


                          #42
                          De harde witte stop aan de achterkant is er dit jaar uit! Het lijkt er wel uitgebikt! De restjes van dat witte spul zie je nog zitten. Zitten hier nieuwe regels achter?!? Nu zie je gewoon een klei stop zitten. Aan de voorkant zit er wel een witte stop. Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20181228_104317.jpg
Vertoningen:1
Grootte:97,3 KB
ID:	1570436

                          Mart

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Mart1250 Bekijk bericht
                            De harde witte stop aan de achterkant is er dit jaar uit! Het lijkt er wel uitgebikt! De restjes van dat witte spul zie je nog zitten. Zitten hier nieuwe regels achter?!? Nu zie je gewoon een klei stop zitten. Aan de voorkant zit er wel een witte stop. [ATTACH=CONFIG]43078[/ATTACH]

                            Mart
                            Als je er 1 kan testen?? Misschien knallen ze hier door weer minder.
                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              #44
                              Haha, dat zou ik zeker wel willen, maar ze controleren hier nog wel eens. Ik zal in het nieuwe jaar een update geven.

                              Comment


                                #45
                                Vreemd, ik heb ze nog gevuld met beton. Kan alleen niet checken welke batch / productiejaar het is, staat nergens vermeld. Ben bang dat je misschien last krijgt van ploffers zonder dat beton. De hulsjes zijn zó hard dat het klei waarschijnlijk eerder eruit schiet, dan dat het hulsje ontploft.
                                Stookverslaafde

                                Comment

                                Working...
                                X