Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 76 t/m 78 van 78

Discussie: Super Three

  1. #76
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door picollo Bekijk bericht
    Helaas heeft na al die jaren Rubro er toch voor gekozen de prijs flink omhoog te gooien. Inmiddels €20(standaard prijs zonder eventuele kortingen).
    De laatste jaren is de concurrentie op de budget cakes flink toegenomen en het is daarom voor mij eigenlijk niet meer interessant. Erg jammer want het was jaren lang vaste prik.
    Hahaha!! Vanaf het eerste jaar in 2016 was deze set EUR 19,95 dus ik weet niet waar jij het over hebt? Hier op het forum wordt dat in 2016 al aangegeven (zie https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...l=1#post796299) en al die jaren verkopen wij dit setje cakes voor die prijs. Dus er is helemaal geen verhoging....

    Dat er winkels zijn die eerder in het jaar stunten met de prijs, dat kan. Maar dat doen de winkels zelf (doen wij bijv. met korting van onze Freak-actie). Heeft niets met de Rubro-prijs te maken, die is al 5 jaar lang hetzelfde.
    www.huismanvuurwerk.nl

  2. #77
    VWC-Lid picollo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    265
    Thanks
    175
    181 waarderingen in 88 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Hahaha!! Vanaf het eerste jaar in 2016 was deze set EUR 19,95 dus ik weet niet waar jij het over hebt? Hier op het forum wordt dat in 2016 al aangegeven (zie https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...l=1#post796299) en al die jaren verkopen wij dit setje cakes voor die prijs. Dus er is helemaal geen verhoging....

    Dat er winkels zijn die eerder in het jaar stunten met de prijs, dat kan. Maar dat doen de winkels zelf (doen wij bijv. met korting van onze Freak-actie). Heeft niets met de Rubro-prijs te maken, die is al 5 jaar lang hetzelfde.
    Ah Excuus, ik Heb m'n Post aangepast. jaren lang geluk gehad hier in de omgeving dan Gizmo.

  3. Deze gebruiker waardeert picollo voor het bericht:


  4. #78
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Ik weet nog dat deze nieuw op de markt kwamen. Waren inderdaad toen ook al 20 euro per set. Destijds een keer gehad voor 8 euro of 10 euro per set. Voor dat geld waren het meer dan prima potjes. Later zijn er steeds meer budgetcakes op de markt gekomen heb ik het idee, en in de freakacties heb je inmiddels ook interessantere opties. Een Bomb 16 shots assortiment bij Valk bijvoorbeeld. Ik snap niet dat Rubro die niet gewoon voor het hele land importeert, dan kun je echt de concurrentie aan gaan met Duitsland.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

  5. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •