Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 113 van 201 EersteEerste ... 1363103111112113114115123163 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.681 t/m 1.695 van 3010

Discussie: Transbomber

  1. #1681
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht


    2016 versie
    Sorry hoor, maar volgens mij kunnen ze jou beter een lesje veilig vuurwerk afsteken kado doen.
    Te lam of laks om ff het stickertje eraf te halen om de lont (normaal) aan te steken en als een malle met je brander over de cake heen gaan. Snap echt niet waarom je dat zou doen???

  2. Deze 14 gebruikers waarderen Dionysus voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #1682
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daaanvdb Bekijk bericht
    Ik had de Transbomber dit jaar voor het eerst. Vond het op de laatste 2 cakes na best wel een slappe hap. Lijkt een slap aftreksel van vorig jaar als ik die video's mag geloven. Vooral bij de eerste twee cakes relatief laag tempo, weinig spreiding, kleine, slappe boeketjes.
    Dat is wel een slechte zeg, duidelijk is die niet zo bij mij gegaan hij was bruut en had er 3

  4. #1683
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2017
    Berichten
    247
    Thanks
    51
    72 waarderingen in 48 posts
    Ik heb ook een wat mindere ervaring. Dit was de enige cakebox waar ik het wel aandurfde om op het compound systeem te vertrouwen. Had ik beter niet kunnen doen, 4 KEER moeten lopen omdat hij de andere lontjes niet pakte. Uitwerkingen waren prachtig maar het was dus niet echt een cakebox..

  5. #1684
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.652
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Almere-Pyro Bekijk bericht
    Ik heb ook een wat mindere ervaring. Dit was de enige cakebox waar ik het wel aandurfde om op het compound systeem te vertrouwen. Had ik beter niet kunnen doen, 4 KEER moeten lopen omdat hij de andere lontjes niet pakte. Uitwerkingen waren prachtig maar het was dus niet echt een cakebox..
    Deze box heeft helemaal geen compound systeem? het betreft een cakebox. Maar als het goed is bevatte die wel het zogenoemde 'rubro doorlontsysteem'. Maar kan je altijd aanraden om deze box zelf nog door te verbinden

  6. #1685
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Jij bent een slecht voorbeeld. Kom op zeg. Zo steek je toch niet af

  7. #1686
    VWC-Lid recemonster's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juni 2010
    Berichten
    796
    Thanks
    413
    994 waarderingen in 370 posts
    Begin vorig jaar direct 3x besteld zonder ooit zelf gezien te hebben. In december deze box gezien op de demo van Quartel en toen vond ik hem erg tegen vallen alleen dit kwam waarschijnlijk door het vocht. Maar in de straat was het echt de box van de avond.

    Op 5:00 gaan er 3 stuks tegelijk de lucht in.


  8. Deze gebruiker waardeert recemonster voor het bericht:


  9. #1687
    VWC-Lid Fireworkfanatic's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2017
    Berichten
    997
    Thanks
    731
    987 waarderingen in 370 posts
    Mijn Transbomber had het Rubro systeem. Even het karton weggehaald voor de bundel met lontjes en toen weer strak tegen elkaar getaped. Werkte perfect geen pauze gehad. En wat een bak was het zeg, zorgde voor een wow effect in de straat! Had de 2017 versie

  10. #1688
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2005
    Berichten
    79
    Thanks
    2
    119 waarderingen in 37 posts
    Had zelf dit jaar ''de transbomber'' 2017 versie.
    Cakes zaten vastgelijmd in de doos dus vertrouwde op het bekende rubro systeem.

    Ik kon dus ook 4x los aansteken helaas.

    Daarnaast was de kwaliteit merkbaar minder dan vorig jaar. Minder vol en hard, en vooral de 1e cake een te langzaam tempo.

    Werk aan de winkel voor rubro! Niet besparen op kwaliteit, dan maar 15euro duurder, als dat wel een spektakel oplevert

  11. #1689
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2017
    Berichten
    57
    Thanks
    20
    15 waarderingen in 9 posts
    Wat een box, dik tevreden over deze klasbak. Heeft zijn verwachtingen meer dan waar gemaakt. Heerlijk hoe deze box opbouwt van een rustig tempo naar een spetterende finale! Heb hem in de zomer al op de kop weten te tikken voor €75 bij De Driesprong in Zoetermeer. Als ik hem deze zomer voor dezelfde prijs tegenkom ga ik er sowieso meer inslaan en tegelijk afschieten

  12. #1690
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2018
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ook dit jaar voor het eerst de transbomber gehad. Doorlonten werkte prima, cakes gingen netjes achter elkaar af.

    Volgens mij kan je het doorlonten eigenlijk niet fout doen, tenzij je niet goed kijkt/te strak dingen tegen elkaar plakt etc.

    Voor komend jaar staat deze absoluut op de lijst.

  13. #1691
    VWC-Lid WhySoSerious's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2009
    Berichten
    46
    Thanks
    22
    2 waarderingen in 2 posts
    Ondanks de wind hield hij zich redelijk staande, cake 1 wel heel erg traag maar de rest maakt het goed. Volgend jaar weer op de lijst, hopelijk dan met beter weer!

  14. #1692
    VWC-Lid postvoordennis's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Berichten
    419
    Thanks
    60
    248 waarderingen in 141 posts
    Dit jaar voor het eerst deze box gehad, maar ik begrijp nu waarom iedereen zo enthousiast is. Wat een bak geweld is dit! Ik baalde een beetje toen ik las dat de 2017 versie minder goed zou zijn, maar volgens mij bleek dat in de straat wel mee te vallen. Ik heb al heel wat cakeboxen gehad, maar deze behoort zeker tot degene die het meeste indruk op me hebben gemaakt.


  15. Deze gebruiker waardeert postvoordennis voor het bericht:


  16. #1693
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2010
    Berichten
    245
    Thanks
    5
    96 waarderingen in 48 posts
    Wat was dit inderdaad een dikke bak, begrijp helemaal waarom dit vorig jaar de beste cakebox van het jaar was, ik twijfel nog een beetje welke ik ga kiezen als beste box voor dit jaar, had namelijk een hoop goede boxen. Ik had de 2016 versie en een maat de 2017 versie, deze hebben we tegelijk geschoten en er was geen verschil merkbaar. Dit gaf overigens wel echt een gigantische lucht met crackling, wat het bij bij toeschouwers altijd goed doet. Kans is groot dat die er volgend jaar weer bij zit!

  17. #1694
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2017
    Locatie
    Nimma en limboland
    Berichten
    6
    Thanks
    3
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ook ik heb dit jaar de transbomber gekocht, mede door jullie! En wat was deze box geweldig! Bij het doorverbinden de lonten helemaal vrij gemaakt waarbij de box 1 box 2 zonder problemen kon aansteken etc, Dus qua doorverbinden was dit voor mij de ideale box!
    Qua effect vond ik part 1 en 2 tegenvallen maar wel leuk, daar tegenover staat wel dat 3 en 4 echt geweldig waren en dat de box in zijn volledigheid een zeer positief effect heefr achtergelaten op de straat.
    Al bij al zie ik deze box als geslaagd en staat die zeker op mijn lijst voor volgend jaar!

  18. #1695
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 december 2017
    Locatie
    Noorden van het land
    Berichten
    304
    Thanks
    45
    120 waarderingen in 86 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door recemonster Bekijk bericht
    dit kwam waarschijnlijk door het vocht.
    Op 5:00 gaan er 3 stuks tegelijk de lucht in.
    Wat is het lijstje van je show? En schiet je ze allemaal dubbel?
    Mijn vuurwerk ligt altijd 3 dagen op/rond/voor de verwarming, die dan extra hoog staat. Werkt wel.

Pagina 113 van 201 EersteEerste ... 1363103111112113114115123163 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •