Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Haha, elke Transbomber zit per 2 verpakt in een karton. En ze hebben een foutje gemaakt met overtikken van de productsheet 2017 want het is toch echt gewoon weer lekker 25mm. Voor alle zekerheid zojuist nog een keer voor je gecheckt en bevestigd gekregen door Rubro zelf.



    No worries, zie hierboven!
    Helder dus. Eén typo buitenshuis en t is paniek

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
      https://www.feuerwerkshop.de/verbund...-ve::2308.html

      Tsja, allemaal lekker tof doen tegen mij. Nergens voor nodig. Ik stond ook wel ff te kijken toen ik dit tegen kwam.
      Kleine tip tussendoor: Zet de bronvermelding er meteen bij. Nu kwam het in eerste instantie over als paniek willen zaaien bij sommigen. Geldt natuurlijk voor iedereen, scheelt een hoop onnodige discussies.

      Comment


        Let ook even op de reacties nadien haha.

        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
          Let ook even op de reacties nadien haha.

          Haha cake 2 en 3 tegelijk gedaan? Dat klapt behoorlijk laag trouwens.

          Comment


            Ai, ai, ai. Blijf twijfelen of ik deze er bij zal nemen. Heb met de Crashbox en de Rumble in the Jungle al soortgelijke boxen (qua finale). Zal wel een last minute beslissing worden ...
            Budget is een bitch.

            Comment


              Waren het Gold Medals en Primal Instinct met ook hetzelfde ritme? ...er is nu een overload aan boxen met dezelfde tempoverdeling :gaap: een succes natuurlijk zo ver mogelijk uitmelken!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
                Ai, ai, ai. Blijf twijfelen of ik deze er bij zal nemen. Heb met de Crashbox en de Rumble in the Jungle al soortgelijke boxen (qua finale). Zal wel een last minute beslissing worden ...
                Budget is een bitch.
                Beter uit het topic blijven dan en genieten van je huidige boxen en deze gewoon volgend jaar nemen. Als je veel van hetzelfde hebt is ook alleen maar 'saai' voor het publiek.

                Comment




                  Video: Pyronator
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    Wat hebben ze met de finale gedaan

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                      Wat hebben ze met de finale gedaan
                      Geen idee, maar laten we niet teveel conclusies binden aan 1 afgeschoten box tevens is deze dacht ik compound en de nl box niet...

                      Comment


                        Ohja klopt ook inderdaad, in duitsland andere versie inderdaad.

                        Wou al zeggen, de finale was juist perfect zoals die was (en is hopelijk)

                        Comment


                          Plus de tweede cake is ook anders als hier. Denk dat we even de demo's van dit jaar moeten afwachten in december. www
                          https://www.houtse-bazar.nl

                          Comment


                            rubro had al aangegeven dat de nederlandse box onveranderd zou zijn alle vertrouwen daarin .
                            maar deze is toch echt wel een stuk minder dan de beste box van 2016

                            Comment


                              Gaat toch niet waar zijn he

                              Comment


                                Zou de Duitse versie nou toch anders zijn dan de NL versie zit even naar de specificaties te kijken.

                                Kategorie: 2
                                Schusszahl: 144
                                Kaliber: 20mm
                                Brenndauer: 100 Sek.
                                Steighöhe: 35 m
                                Brutto Gewicht: 5000 g
                                NEM: 1800g
                                Gefahrgutklasse: 1.4G
                                Identifikation: CE-F2
                                1 VE: 1 Stück

                                Daarbij is het ook een compound en de NL versie dus niet.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X