Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    200 pagina's waren er voor nodig. Dit jaar gaat het gebeuren, de Transbomber in de collectie. Voor het eerst.
    Welkom bij de club

    Comment


      Echt een dikke box, heb deze 2 jaar terug aangeschaft in BE voor 79,- Nu 2 gekocht tegen een (voor de huidige tijd) mooie prijs om tegelijk te schieten, met achtereenvolgens 4x de Caïro (2 om 2). Heel veel zin in

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Peter333 Bekijk bericht
        Echt een dikke box, heb deze 2 jaar terug aangeschaft in BE voor 79,- Nu 2 gekocht tegen een (voor de huidige tijd) mooie prijs om tegelijk te schieten, met achtereenvolgens 4x de Caïro (2 om 2). Heel veel zin in
        Nicee!! Ga je die doorlonten of als een echte pyro ertussen staan en vlammen?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door MITMIT Bekijk bericht
          Nicee!! Ga je die doorlonten of als een echte pyro ertussen staan en vlammen?
          Haha ik probeer altijd alles door te lonten zodat ik zelf optimaal kan genieten. Zelf vlammen is wss ook een vette ervaring, maar heb dan altijd het idee dat je meer met t aansteken bezig bent dan met de uitwerkingen.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Peter333 Bekijk bericht
            Echt een dikke box, heb deze 2 jaar terug aangeschaft in BE voor 79,- Nu 2 gekocht tegen een (voor de huidige tijd) mooie prijs om tegelijk te schieten, met achtereenvolgens 4x de Caïro (2 om 2). Heel veel zin in
            Je bedoeld de Fransbomber :P

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
              Je bedoeld de Fransbomber :P
              Haha idd. Opgehaald bij gekke Pieter. Bijzonder om meegemaakt te hebben. Om 8 April s'ochtends in de rij staan bij Loots om deze op te halen. Was giga druk rond de opening toen.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Peter333 Bekijk bericht
                Haha idd. Opgehaald bij gekke Pieter. Bijzonder om meegemaakt te hebben. Om 8 April s'ochtends in de rij staan bij Loots om deze op te halen. Was giga druk rond de opening toen.
                Je weet dat de Fransbomber aantoonbaar minder kruit bevat?

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
                  Je weet dat de Fransbomber aantoonbaar minder kruit bevat?
                  Heb heel de discussie meegekregen ja, maar ik kreeg destijds gewoon originele mee Het was zelfs nog de cakebox, welke ik zelf door moest lonten.

                  Comment


                    Dit blijft een discutabel standpunt he haha

                    Comment


                      Sorry voor de lage kwaliteit, is gefilmd door me kleine zusje die iets verkeerds deed haha.

                      Comment

                      Working...
                      X