Winkelbanner - Vuurwerk Bruchem
Pagina 71 van 201 EersteEerste ... 2161697071727381121171 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.051 t/m 1.065 van 3010

Discussie: Transbomber

  1. #1051
    VWC-Lid PyroLunatic010's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Berichten
    88
    Thanks
    24
    98 waarderingen in 38 posts
    Oeeeehhh hoor zoveel goeie verhalen erg mooi! Nou heb ik um dus nog over ( over? Ja erg he ) goed laten drogen dus en kijken hoe die dan is

  2. #1052
    VWC-Lid ummagumma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2007
    Berichten
    1.437
    Thanks
    2.606
    1.297 waarderingen in 589 posts
    mogelijk straks op de outletgroningen nog. Deze gaat een dezer dagen open.

  3. #1053
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts


    Reupload van mijn kant

  4. Deze 12 gebruikers waarderen Jantjebeton1981 voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  5. #1054
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.006
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Lekker filmpje hoor Rik, klapt er heerlijk op.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  7. #1055
    VWC-Lid PieterV's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    816
    Thanks
    2.444
    379 waarderingen in 181 posts
    Mooi filmpje Jantjebeton1981!

    Heb de transbomber zelf als laaste afgestoken na de 6 elements en wat een geweldige keuze is dat geweest, zowel aanschaf als schieten op het eind. Vorig jaar had ik een nare nasmaak omdat mijn finale lichtelijk in het water viel door hoge verwachting en het loschieten van lont naar verschillende potten. Met de transbomber is die nasmaak compleet verdwenen.
    Ik heb lang getwijfeld over aanschaf gezien de discussie over het sample schieten, dat er nog geen één tijdens een consumentendemo was geschoten, de transbomber heeft een kleiner kaliber(kan het dan wel wat zijn?) en vooral omdat ik niet zo'n crackling fan was. Ja, was. Ik hoef nog steeds niet persé crackling van begin tot eind te zien maar een mooie opbouwende finale zoals de transbomber gaat niet gauw vervelen, wat overdonderend. Dan niet te vergeten de prijs die ruim onder 100 is in vergelijking met andere cakeboxen en de duur van zo'n finale box, er leek maar geen eind aan te komen ondanks naatloze overgangen. (dit kan natuurlijk ook komen doordat ik geen fan ben van crackling maar zoals ik nu heb gezien is het fantastisch)

    De discussie ging er ook vaak om of je nou een rubro fan bent of niet. Tuurlijk ik geef toe dat ik fan ben van Rubro maar heus niet alleen van Rubro en daar gaat het helemaal niet om. Prima dat Rubro in de ogen van sommigen wat steken heeft laten vallen, Rubro is ook niet perfect maar het gaat hier om de Transbomber op zich zelf, los van wat je van het merk vindt en de Transbomber opzich is de bom. Voor wie twijfelt zou ik zeggen probeer 'm eens als je het budget hebt, het is de duurste box niet en zoals velen al zeggen, zien is geloven.

    Mocht je dan nog niet overtuigd zijn, dan zal de reactie van (zo goed als) iedereen om jouw heen je overtuigen als de laatste crackling staarten/palmen/willows? langzaam in de lucht vervagen.

    Even een quote van een willekeurig lid, vlak na de rubro demo, "wat is iedereen hier ineens naief geworden zeg? je kan toch zo zien dat dit nooit nooit NOOIT zo kan presteren als wat we gisteren gezien hebben?!!!" Ik vraag me af hoe o.a. dit lid er nu over denkt. Want wat leek de gekregen Transbomber van iedereen toch verdomd veel op het product zoals we die toen gezien hebben op de veel nabesproken demo ook al zou dit nooit, nooit, NOOIT kunnen.

    ( Het lijkt wel een verkooppraatje(sorry) als ik dit nalees en zo is het dan ook weer niet helemaal bedoeld, maar ik was oprecht opzettend blij met de koop en de uitvoering waardoor ik zo enthousiast ben en de mensen die 'm niks vinden zonder te hebben gezien niet kan geloven. Hoe dan ook, ik koop 'm dit jaar gewoon weer en man, man, man, wat heb ik er zin in.)
    AMEN

  8. Deze 2 gebruikers waarderen PieterV voor het bericht:


  9. #1056
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    Staat me nog bij als de dag van gisteren.
    Dit jaar 2 x in bestelling staan.
    heb er nu al zin in.
    Hiervoor een colorfull city een psycho box en dan sluiten met 2 van deze rakkers.
    BIEM!
    Even a broken clock is right twice a day.

  10. Deze 2 gebruikers waarderen Ischa voor het bericht:


  11. #1057
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ischa Bekijk bericht
    Staat me nog bij als de dag van gisteren.
    Dit jaar 2 x in bestelling staan.
    heb er nu al zin in.
    Hiervoor een colorfull city een psycho box en dan sluiten met 2 van deze rakkers.
    BIEM!
    In 1 project?

  12. #1058
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 juli 2005
    Locatie
    Melkweg - Zonnestelsel - Aarde
    Berichten
    327
    Thanks
    536
    326 waarderingen in 111 posts
    Zo te horen wel Gaat volgens mij een ziek project worden
    Wie zoekt zal vinden

  13. #1059
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.455 waarderingen in 2.623 posts
    @PieterV, daar kan ik ghoost wel gelijk in geven. Op de demo van Rubro worden samples gebruikt die net wat beter zijn dan de productie. Maar eerlijk is eerlijk, de samples zijn wel bijna indentiek aan de productie. Daar moeten we Rubro echt credits voor geven!

    Deze cakebox profiteert vooral van het feit dat de bombettes lekker laag komen, van de snelheid, van de salvo's en van de effectsoorten die met weinig gram effectlading al groots kunnen uitpakken.

    Overigens word er, zoals in het verslag staat, dit jaar wel voor het eerst uit de productie geschoten omdat de meeste spullen al vroeg binnen zijn.

  14. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  15. #1060
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.518
    Thanks
    3.411
    1.919 waarderingen in 698 posts
    ach, zo moeilijk is deze discussie helemaal niet...
    de transbomber is een DIJK van een box. erg goed en prijstechnisch zeer interessant. zeker voor de aanbiedingen links en rechts voor 7 tientjes.
    alleen die op de demo was gewoon gepimpt. daar kan je niet onderuit. dit is algemeen bekend dus ik snap niet waarom er weer zo'n nadruk op wordt gelegd als het wordt benoemd. de knallen waren veel harder dan de productie, maar dat maakt de productie zeker niet slecht.

  16. Deze 3 gebruikers waarderen ghoost voor het bericht:


  17. #1061
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Ben het eens met ghoost. Voor 7 tientjes haal je gewoon een heerlijke bak van 2kg in huis waarmee je de buurt op stelten zetten met de wow-factor. Ik heb er inmiddels al 1 bestelt en verheug me nu op oudjaar

  18. #1062
    VWC-Lid PieterV's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    816
    Thanks
    2.444
    379 waarderingen in 181 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    @PieterV, daar kan ik ghoost wel gelijk in geven. Op de demo van Rubro worden samples gebruikt die net wat beter zijn dan de productie. Maar eerlijk is eerlijk, de samples zijn wel bijna indentiek aan de productie. Daar moeten we Rubro echt credits voor geven!

    Deze cakebox profiteert vooral van het feit dat de bombettes lekker laag komen, van de snelheid, van de salvo's en van de effectsoorten die met weinig gram effectlading al groots kunnen uitpakken.

    Overigens word er, zoals in het verslag staat, dit jaar wel voor het eerst uit de productie geschoten omdat de meeste spullen al vroeg binnen zijn.
    Daar hebben jullie gelijk in, ook ik heb weer na gisterenavond twijfels over bepaalde producten. Maar ik had het dan ook specifiek over de Transbomber dat deze nagenoeg hetzelfde als op de demo was. Een lekkere betaalbare finale bak.

    Gisteren werd die helaas per 5 of meer geschoten waardoor mensen weer geen duidelijk beeld krijgen terwijl die alleen indrukwekkend genoeg is. Ook al snap ik het ook wel weer dat het natuurlijk pronken met producten is waar het gehele publiek ineens van onder de indruk is.

  19. Deze gebruiker waardeert PieterV voor het bericht:


  20. #1063
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.557
    Thanks
    9.228
    3.546 waarderingen in 1.464 posts
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  21. Deze 4 gebruikers waarderen arviidd voor het bericht:


  22. #1064
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.006
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  23. Deze 5 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  24. #1065
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.096
    Thanks
    5.435
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Iemand die de 2017 doosjes (echte dus) heeft gezien en kan vertellen of de tubes dezelfde lengte hebben als vorig jaar? Of mss opgevallen of schiethoogte zelfde of anders was? Lijkt me wel de hamvraag. Kan natuurlijk ook gewijzigde lanceercharge zijn.

Pagina 71 van 201 EersteEerste ... 2161697071727381121171 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •