Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crash box 100's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    Graag jullie mening! Ik heb 2 Crashboxen (batch 2017) aangeschaft voor €52,- per stuk. Nu zijn er Crashboxen in omloop zonder spinners, waardoor ik het risico loop dat de spinners ontbreken. Zouden jullie voor € 52,- het risico nemen of toch laten annuleren? Ik heb een klein budget (€300,-)
    Hoi robbert, 300 euro is niet een heel klein budget hoor. Daar kan je zeker genoeg leuke dingen van kopen!
    De crash-box is fantastisch! Maar met met spinning tails.... Zonder vind ik hem heeeel gemiddeld, saai bijna.... Was zelf verbaasd over hoeveel verschil dat maakt. Dus ik zou er zeker geen 2 nemen, maar helemaal niet.

    Met een budget van 300 euro zou ik op zeker gaan. Heb je de pangu i've got the power, en de tropical nights? Dat schijnen mooie blokjes te zijn voor relatief weinig geld. Volgens mij zijn die voor rond de 28 euro te koop. Ze zijn zo mooi dat er getwijfeld wordt of er niet meer dan 500 gram in zit.
    En zo zijn er wel meer mooie blokjes voor niet te veel geld volgens mij. Maar dat was niet jouw vraag.

    Comment


      Bedankt voor je reactie! Idd met €300,- kun je een hoop leuke dingen doen, maar alle mooie boxen zijn helaas ook prijzig. Dan zie je een budget gauw slinken. Ik ga jouw aanraders van Pangu even bekijken! Thanks voor de tip!

      Ik heb besloten om beide boxen te annuleren. Helaas vind ik het risico inderdaad te groot, zeker omdat zonder de spinners de box mij te eentonig lijkt.
      Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
      Hoi robbert, 300 euro is niet een heel klein budget hoor. Daar kan je zeker genoeg leuke dingen van kopen!
      De crash-box is fantastisch! Maar met met spinning tails.... Zonder vind ik hem heeeel gemiddeld, saai bijna.... Was zelf verbaasd over hoeveel verschil dat maakt. Dus ik zou er zeker geen 2 nemen, maar helemaal niet.

      Met een budget van 300 euro zou ik op zeker gaan. Heb je de pangu i've got the power, en de tropical nights? Dat schijnen mooie blokjes te zijn voor relatief weinig geld. Volgens mij zijn die voor rond de 28 euro te koop. Ze zijn zo mooi dat er getwijfeld wordt of er niet meer dan 500 gram in zit.
      En zo zijn er wel meer mooie blokjes voor niet te veel geld volgens mij. Maar dat was niet jouw vraag.

      Comment


        Nog een straatvideo van Mark Kooren

        Comment


          Gisteren bij de demo waren er weer dikke spinners in deze box. Blijft voor dat geld echt een top box op deze manier. Weer van genoten.
          Vier veilig, vier legaal!

          Comment


            Was zeker niet slecht, maar 2 jaar terug in nijverdal maakte deze aanzienlijk meer indruk. Spinner waren prachtig, maar ik vond van sommige effecten de spreiding wat matig
            Jeder Schuss ein Genuss

            Comment


              Ook weer enorm van deze box staan te genieten. Erg knap dat deze box voor deze prijs verkocht wordt. Die spinners zijn heerlijk dik en bovenin is het mooi chaos, ik vind het geweldig.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                De crashbox was gisteren weer erg fijn. De spreiding van de effecten lijkt iets minder te zijn, maar met de aanwezigheid van die dikke spinners is het echt een hele knappe bak voor het geld. Per 2 was het al genieten geblazen, dit jaar toch maar eens overdenken om hem per meer te schieten. Ik vind hem top.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Was zeker niet slecht, maar ook niet superdik. Gewoon goed hoor!

                  https://www.youtube.com/user/Originallover

                  Comment


                    Voordeel van deze box is dat de nieuwere versies iets langzamer zijn waardoor alle effecten goed tot hun recht komen. Minpuntje toch wel dat de uitwerking wat minder is dan andere jaren.

                    Leuke box die voor een leuke prijs te krijgen is

                    Comment


                      Hierbij mijn filmpje van deze box gefilmd tijdens de Rubro Dealer Avond 2018:

                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        Make Fireworks Great Again!

                        Comment


                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Comment


                              Comment


                                Is het de moeite waard voor 60 eu? Of weten jullie een beter alternatief, mijn budget is klein

                                Comment

                                Working...
                                X