Winkelbanner - Vuurwerk Outlet
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 636

Discussie: Crash box 100's

Threaded View

  1. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 december 2017
    Locatie
    Noorden van het land
    Berichten
    304
    Thanks
    45
    120 waarderingen in 86 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    Graag jullie mening! Ik heb 2 Crashboxen (batch 2017) aangeschaft voor €52,- per stuk. Nu zijn er Crashboxen in omloop zonder spinners, waardoor ik het risico loop dat de spinners ontbreken. Zouden jullie voor € 52,- het risico nemen of toch laten annuleren? Ik heb een klein budget (€300,-)
    Hoi robbert, 300 euro is niet een heel klein budget hoor. Daar kan je zeker genoeg leuke dingen van kopen!
    De crash-box is fantastisch! Maar met met spinning tails.... Zonder vind ik hem heeeel gemiddeld, saai bijna.... Was zelf verbaasd over hoeveel verschil dat maakt. Dus ik zou er zeker geen 2 nemen, maar helemaal niet.

    Met een budget van 300 euro zou ik op zeker gaan. Heb je de pangu i've got the power, en de tropical nights? Dat schijnen mooie blokjes te zijn voor relatief weinig geld. Volgens mij zijn die voor rond de 28 euro te koop. Ze zijn zo mooi dat er getwijfeld wordt of er niet meer dan 500 gram in zit.
    En zo zijn er wel meer mooie blokjes voor niet te veel geld volgens mij. Maar dat was niet jouw vraag.

  2. Deze gebruiker waardeert erikv2 voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •