Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 56 van 56
  1. #46
    VWC-Lid Markjow's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 september 2007
    Locatie
    Z-Holland
    Berichten
    63
    Thanks
    66
    8 waarderingen in 7 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knalpak Bekijk bericht
    Toppertje! het was niet de mooie blink box zoals eerder op de filmpjes met de mooie blinkers, maar als ik deze volgende jaar weer voor een zacht prijsje kan krijgen zit ie zeker weer in mijn collectie!
    Helemaal mee eens! Het wat al met al wat minder Blink, maar hij viel absoluut niet tegen. Goeie volle boeketten en een stevige burst zorgde voor een zeer goed gevulde lucht. En dat zorgde weer voor gejuich in de hele straat. Voor een mooi prijsje komt ie volgende keer ook weer in mijn collectie.

    Enige nadeel was zoals Jeroom al zei, dat de cakes waren vastgelijmd in de doos.

  2. #47
    VWC-Lid pyrorace's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 oktober 2005
    Berichten
    158
    Thanks
    153
    39 waarderingen in 29 posts
    Ik was zeer tevreden met deze box! De uitwerking was naar mijn idee groter dan wat ik zag op de demo van Vechtweelde. De box was een stuk kleiner van formaat ten opzichte van de 4 seasons maar presteerde niet veel slechter!

  3. #48
    VWC-Lid Jeroom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 september 2016
    Berichten
    121
    Thanks
    204
    205 waarderingen in 64 posts
    Was een gaaf rambakje inderdaad! Ik vind hem voor honderd euro wel iets te prijzig, maar met een mooie korting wel een aanrader. Had alleen graag ook peonys in de tweede cake gezien, was denk ik nog net iets mooier geweest ;)

    Filmpje waarin eerst de Gravity en daarna de Imperial Blink geschoten wordt:


  4. Deze 6 gebruikers waarderen Jeroom voor het bericht:


  5. #49
    VWC-Lid paulus01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Berichten
    1.335
    Thanks
    601
    980 waarderingen in 535 posts
    Om eerlijk te zijn valt me de boeketgrootte op het filmpje hierboven tegen - heb veel rubro bakken gehad dit jaar en die hadden zonder uitzondering allemaal grote boeketten, dus dit verbaast me een beetje.

  6. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2009
    Berichten
    155
    Thanks
    174
    272 waarderingen in 80 posts
    Ik had deze als vervanger voor de Triumph gekregen. Had voor de Triumph 40 euro betaald dus vond dit een zeer nette vervanger. Hij presteerde erg goed en ik houd wel van rambakken. Haokan bedankt!

  7. #51
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fenix96 Bekijk bericht
    Ik had deze als vervanger voor de Triumph gekregen. Had voor de Triumph 40 euro betaald dus vond dit een zeer nette vervanger. Hij presteerde erg goed en ik houd wel van rambakken. Haokan bedankt!
    40 euro zeker nette prijs. Zou hem voor 49,95 ook nog wel kopen. € 75,00 vind ik hem persoonlijk niet waard. Net als wat eerder gezegd wordt; de boeketgrootte valt wat tegen (en helemaal t.o.v. de andere Rubro bakken zoals Immortal Gold).
    Vuurwerk is een passie!

  8. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.617
    945 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
    40 euro zeker nette prijs. Zou hem voor 49,95 ook nog wel kopen. € 75,00 vind ik hem persoonlijk niet waard. Net als wat eerder gezegd wordt; de boeketgrootte valt wat tegen (en helemaal t.o.v. de andere Rubro bakken zoals Immortal Gold).
    Ik vind het het wel waard om die 2e en 4e cake vooral. Dat snelle rammen zie je weinig bij doorlontbakken. Hij ramt zelfs sneller dan de 4 seasons.

  9. #53
    VWC-Lid Pret de Knalerwt's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2017
    Berichten
    13
    Thanks
    0
    12 waarderingen in 6 posts
    Ik had deze box afgelopen jaar voor 95 euro gekocht.
    Vergeleken met andere boxen van dezelfde prijscategorie vind ik hem best tegenvallen.
    De bursts waren bij mij niet echt groot (je kan het vergelijken met de burstgrootte van Baldur - Thor).
    Verderop in de straat werd de Transbomber aangestoken die deze box helemaal wegblies, die je voor hetzelfde geld kan kopen.
    Echter zijn cake 2 en 4 idd leuke cakes, vooral 2 met speciale willow blink effecten.
    Voor een prijs boven de 70 euro zou ik hem niet aanraden, anders is het op zich wel een leuke blok.

  10. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 oktober 2015
    Berichten
    362
    Thanks
    461
    132 waarderingen in 84 posts
    Had deze de 30e nog op de gok meegenomen voor 79 euro. Had geen idee of het wat was, maar deze heeft me positief verrast! Goed tempo en grote boeketten. Was een erg leuke bak

  11. #55
    VWC-Lid Rico88's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2017
    Locatie
    Friesland/Groningen
    Berichten
    137
    Thanks
    13
    173 waarderingen in 41 posts
    Naam: 20181230_155558.jpg
Bekeken: 147
Grootte: 166,7 KB
    De 3e x op rij dat ik deze box heb weg geschoten. dikke prima. Komend jaar zit ie er weer bij
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)  
    Laatst gewijzigd door Rico88; 4 januari 2019 om 14:55 Reden: verkeerde foto

  12. Deze gebruiker waardeert Rico88 voor het bericht:


  13. #56
    VWC-Lid maasster's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Berichten
    518
    Thanks
    222
    291 waarderingen in 136 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroom Bekijk bericht
    Was een gaaf rambakje inderdaad! Ik vind hem voor honderd euro wel iets te prijzig, maar met een mooie korting wel een aanrader. Had alleen graag ook peonys in de tweede cake gezien, was denk ik nog net iets mooier geweest ;)

    Filmpje waarin eerst de Gravity en daarna de Imperial Blink geschoten wordt:

    De eerste cake die leegschiet vind ik echt jammer... De boeketten zijn niet groot en de uitwerking komt waarschijnlijk door een slechte burst / onjuiste vulling niet tot zijn recht.

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •