Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Imperial Blink Mix Cake 100's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Vind hem anders gruwelijk dik overkomen op je film. Wel verkeerde volgorde lijkt me zo?

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
      Nou ik weet niet meer welke het is.. ik denk dan toch dat het die van Rubro was? Hij lijkt alleen totaal niet op eerdere films...

      Oorspronkelijk geplaatst door Blup Bekijk bericht
      Vind hem anders gruwelijk dik overkomen op je film. Wel verkeerde volgorde lijkt me zo?
      Ja wellicht! Hij was live erg gaaf!
      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

      Comment


        #33
        mmm, als dit de Imperial BLINK mix cake moet zijn? Dan is ie wel heel erg veranderd!
        Af en toe beetje blink, maar vooral crackling? Why?
        Make Fireworks Great Again!

        Comment


          #34
          Als die zo is neem ik hem gelijk.
          Maar volgens mij is het een andere box.
          Deze duurt namelijk langer en heeft andere effecten dan al die andere filmpjes.

          Comment


            #35
            Deze gisteren ook live gezien. Hij was inderdaad totaal anders dan verwacht maar wel echt top! Staat wel voor mij op de lijst, nu hopen dat ze niet per ongeluk iets anders geschoten hebben.

            Comment


              #36
              Wat een domper zeg. Ik heb hem speciaal gekocht voor die blink boeketten en die zijn er compleet uit. Hoop echt dat het een foutje is geweest en het een andere box was. Zo had ik hem nooit aangeschaft.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
                Wat een domper zeg. Ik heb hem speciaal gekocht voor die blink boeketten en die zijn er compleet uit. Hoop echt dat het een foutje is geweest en het een andere box was. Zo had ik hem nooit aangeschaft.
                Ik kocht hem ook voornamelijk om het mooie blauw in de blinkerboeketten. Zo is die echter ook niet verkeerd (maar wel totaal anders...)
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #38
                  Ik moest ook even denken voordat ik een oordeel had.
                  Op de demo was die prachtig met die grote blink boeketten, helaas zat er wat crackling tussen magoed, Het blinker deel was gewoon top.
                  Nu is het een totaal andere box, opzich niet verkeerd ( als dit klopt) maar had stilletjes gehoopt op een goede kwaliteit blinkerbox ( wat dit op de demo ook was)
                  Begrijp goed dat als je deze besteld hebt als blinkerbox je je eigen besodemieterd voelt.
                  Hopelijk komen er snel meerdere demo films van deze box
                  https://www.houtse-bazar.nl

                  Comment


                    #39
                    ramt lekker door en vind hem zo ook wel mooi, voor 67.50 klaag ik niet

                    Comment


                      #40
                      Over het rammen klagen we inderdaad niet haha. Maar dan mot men het geen Blink Mix meer noemen, zo jammer inderdaad. Maar de effecten op zicht blijven wel netjes.
                      Make Fireworks Great Again!

                      Comment


                        #41
                        Heeft iemand al zekerheid over de effecten van deze box? Ben toch wel benieuwd wat ik nu besteld heb

                        Comment


                          #42
                          Denk nog niemand, hij is niet geschoten op een demo helaas.
                          Ben wel erg benieuwd.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                            Denk nog niemand, hij is niet geschoten op een demo helaas.
                            Ben wel erg benieuwd.

                            Dit was zoals hij was toen in Maarssen..


                            www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                            Comment


                              #44
                              Pfft, zwaar irritant die vastgelijmde cakes in de doos. Ik mag toch verdorie zelf wel bepalen hoe ik ze afsteek zonder de onderkant van de cakes af te moeten trekken?!

                              Comment


                                #45
                                Toppertje! het was niet de mooie blink box zoals eerder op de filmpjes met de mooie blinkers, maar als ik deze volgende jaar weer voor een zacht prijsje kan krijgen zit ie zeker weer in mijn collectie!

                                Comment

                                Working...
                                X