Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Palm W-105

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Helaas was het al erg mistig. Toch een poging gedaan om deze fantastische waaiercake-box te filmen. Echt HUGE effecten. Schoot al het voorgaande van de hele avond dik eruit. TOPPER !!!!!.

    Comment


      #32
      Deze box is vorig jaar helemaal aan mij voorbij gegaan. Staat dit jaar in de straat, wat een ding zeg!

      Comment


        #33
        Deze is ook aan mij voorbij gegaan vorig jaar, maar wat een topper joh. Echt een hele dikke cakebox wat zo zeker mee kan gaan met profblokjes! Lekker tempo en heerlijke boeketten. Al heb ik eigenlijk wel liever dat de laatste cake eindigd met cry crackling in plaats van dat ie er mee begint, dus dan zou je denk ik wel de cake kunnen omdraaien.

        Comment


          #34
          weet iemand welk kaliber dit is? Lijkt 30 mm zo op de films te zien.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
            weet iemand welk kaliber dit is? Lijkt 30 mm zo op de films te zien.
            25mm. Niet lullig bedoeld hoor, maar wat doet dat er eigenlijk toe? Als het maar dik, mooi en waar voor je geld is toch? En dat is zo te zien het geval!!
            www.huismanvuurwerk.nl

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
              25mm. Niet lullig bedoeld hoor, maar wat doet dat er eigenlijk toe? Als het maar dik, mooi en waar voor je geld is toch? En dat is zo te zien het geval!!
              Lastig verhaal.. en de ene 25 mm is de ander niet, dat sws. Vorig jaar wat missers gehad met 25 mm blokjes die toch aanzienlijk minder waren dan de 30 die ik had. Ben daar dus een beetje voorzichtig mee. Maar met een waaier kan het bijna niet anders dan een volle lucht dus ik denk de gok wel te nemen met deze

              Comment


                #37
                Foto:

                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #38
                  Even nieuw leven in de discussie... 2 straatfilmpjes maar helaas van deze geweldenaar... maar het valt me wel op dat deze in de straat echt volledig anders is dan op de demo... zie bijvoorbeeld alleen de eerste cake al!
                  Toch is deze erg gaaf en te vinden voor de helft van de adviesprijs... ik waag de gok!

                  Comment


                    #39
                    Hij staat bij mij ook op de shortlist. Ik heb nog 3 boxen op het oog, en elke keer als er wat budget vrij komt en ze zijn nog beschikbaar tegen freak-prijzen komt er eentje bij.

                    1) rebellious rocker
                    2) event Palm
                    3) 4 seasons

                    Deze waaier is voor het bedrag wat je noemt echt een knaller volgens mij!

                    Comment


                      #40
                      Wat een geweldige cakebox was dit, door de waaiers spreiden de effecten zich door de lucht, waardoor het een waar spektakel is geworden:

                      https://www.youtube.com/user/Originallover

                      Comment


                        #41
                        Iemand enig idee wat de afmetingen zijn?

                        Comment


                          #42
                          Dit is geen langwerpige doos meer zag ik net. 2017 productie. Weet iemand hoe je aan de code ontdekt welk jaartal je hebt

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
                            Dit is geen langwerpige doos meer zag ik net. 2017 productie. Weet iemand hoe je aan de code ontdekt welk jaartal je hebt
                            Je zegt zelf 2017 productie en daarna vraag je hoe je het kunt zien? De laatste 2 cijfers van het batchnummer staan voor het jaartal.
                            Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                            Comment


                              #44
                              Omdat t niet duidelijk er op staat de vraag voor het nummer. En ik eerser las dat het een langwerpige doos was en ik dat nu niet heb. Had een vragteken achte 2017 productie gemoeten

                              Comment


                                #45
                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_2443.jpg
Vertoningen:1
Grootte:128,7 KB
ID:	1564832Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_2445.jpg
Vertoningen:1
Grootte:196,5 KB
ID:	1564833

                                Ik vind het zelf ook een hele vage doos/hele vage afmetingen.

                                Comment

                                Working...
                                X