Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Palm W-105

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Reservelont Bekijk bericht
    Euhh vond ik dus niet. Eens over op rustige momenten dat dan alles beter overkomt. Maar ik schoot na deze serenity van evo en dan zie je echt wel verschil. Zeker in de z shape
    Ik heb dan zelf de Serenity afgelopen jaar niet zelf live gezien maar dat schijnt inderdaad een klasse apart te zijn geweest. Kan mij voorstellen dat deze qua boeketgrootte en burst eruit sprong.

    Comment


      #62
      Deze was gisteren echt waanzinnig op de Rubro Demo. Zal veel spreiding. Ben echt fan van deze:

      https://www.youtube.com/user/Originallover

      Comment


        #63
        Filmpie van de demo gisteren:

        Comment


          #64
          Make Fireworks Great Again!

          Comment


            #65
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #66
              Tsja, deze ging niet zoals gepland... Blij dat ik deze niet in mijn straat heb afgestoken maar op een open grasveld.

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door PyroFreaqz Bekijk bericht
                Tsja, deze ging niet zoals gepland... Blij dat ik deze niet in mijn straat heb afgestoken maar op een open grasveld.
                Wow.. wat balen zeg. Inderdaad goed dat je hem niet in de straat afstak. Ik had hem ook, ging prima en wel gewoon op straat afgestoken.

                Comment


                  #68
                  Hier ook op straat afgestoken. Liep gelukkig goed door, ondanks dat wat tubes bekneld zaten. Leuk ding verder.

                  Comment


                    #69
                    Deze ook maar aangeschaft, voor 57,95 kon ik hem niet laten liggen natuurlijk

                    Comment


                      #70
                      Gaat helaas uit jet assortiment
                      https://www.houtse-bazar.nl

                      Comment


                        #71
                        Deze box had ik net neer gezet en kwam er toen achter dat ik hem niet had door gelont, was er stiekem van uit gegaan dat het een compound was. Tja we raken er aan gewend dus dat compound. Grote voordeel dat hij dus een jaartje extra kan drogen hier.
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #72
                          Voor het geld een top artikel!

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                            Deze box had ik net neer gezet en kwam er toen achter dat ik hem niet had door gelont, was er stiekem van uit gegaan dat het een compound was. Tja we raken er aan gewend dus dat compound. Grote voordeel dat hij dus een jaartje extra kan drogen hier.

                            Hij was droog, echter liep hij niet door, dus bij deze de box geschoten op 01-01-2021 :



                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment

                            Working...
                            X