Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reverse 2.0

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door RafQue Bekijk bericht
    Ik heb €189,00 langs zien komen...
    Lijkt mij de adviesprijs.
    Tering. Als ze €189.- durven te vragen dan laat ik hem lekker staan denk ik.

    Comment


      #17
      Hij valt onder de BLIKSEMDEALS dus latten we hopen dat er nog kliene 40 euro vanaf gaat.. maar dat zal wel niet..

      Comment


        #18
        Jammer als de prijzen deze mogelijke come-back van Proline in de kiem smoren. Ik heb een zwak voor het geel vanuit het verleden, maar sentiment moet natuurlijk niet te veel gaan kosten.
        Well, that depends...

        Comment


          #19
          Voorverkoop staat hij voor 159 bij mijn dealer. Normale prijs inderdaad 189.

          Komend weekend gaat er nog wel 10% af en krijg ik er nog een leuke pot bij kado
          Ik neig er sterk naar voor die 143eu!

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door KaKaBoem Bekijk bericht
            Voorverkoop staat hij voor 159 bij mijn dealer. Normale prijs inderdaad 189.

            Komend weekend gaat er nog wel 10% af en krijg ik er nog een leuke pot bij kado
            Ik neig er sterk naar voor die 143eu!
            Welke dealer is dat? Dat is nog wel een redelijke prijs.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door KaKaBoem Bekijk bericht
              Voorverkoop staat hij voor 159 bij mijn dealer. Normale prijs inderdaad 189.

              Komend weekend gaat er nog wel 10% af en krijg ik er nog een leuke pot bij kado
              Ik neig er sterk naar voor die 143eu!
              Ik zou nog steeds eerst een demo afwachten.
              Laatst aangepast door Fireworksfamily123; 17 December 2016, 00:19.

              Comment


                #22
                Hoe vaker ik het filmpje bekijk hoe meer ik twijfel. Zeker nu de prijs in mijn ogen althans aan de dure kant zit. Het is zeker wel een flinke verbetering met hetgeen GBV ons de laatste jaren heeft voorgeschoteld. Wachten op demo film en wie weet ga ik alsnog overstag. Heb namelijk ook wel wat met dat geel.
                December Will Be Magic Again!!

                Comment


                  #23
                  Ik kan deze via via krijgen voor 150 euro. Wil graag eens met eigen ogen zien of Proline echt op de weg terug is. Vindt deze de mooiste op film.

                  Comment


                    #24
                    150 of 143 euro zou ik toch liever besteden aan iets van een andere importeur. Maar dit was wel de beste box van de avond wat betreft burst en boeketgrootte. De tempowisselingen waren matig en helaas werden er nog redelijk veel gelijksoortige effecten gebruikt.

                    Comment


                      #25
                      Wel veel dezelfde effecten maar zeker in vergelijking met de rest keur ik hem goed!
                      Goeie finales in de cakes.

                      Comment


                        #26
                        Een paar leuke momenten, maar verder is het 2 minuten kraak noch smaak. Deze zal wel weer als warme broodjes over de toonbank gaan...
                        Well, that depends...

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                          150 of 143 euro zou ik toch liever besteden aan iets van een andere importeur. Maar dit was wel de beste box van de avond wat betreft burst en boeketgrootte. De tempowisselingen waren matig en helaas werden er nog redelijk veel gelijksoortige effecten gebruikt.

                          Eens, laten we zeggen dat de gewone consument zeker geen miskoop begaat met dit bakje. Sprong er wel bovenuit en dat was te merken aan het publiek. De freak zal voor dit geld wat beters kunnen vinden.
                          31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

                          Comment


                            #28
                            Geschoten bij Metselaar Fireworks.

                            http://www.youtube.com/c/ReVerser

                            Comment


                              #29
                              Deze vind ik goed overkomen hoor, als ik de reacties zo lees, dan is dit dus geen miskoop en zeker niet voor de "gewone consument". Variatie in schietrichting spreekt me aan en die crackling tails doen het ook prima. Schietvolgorde is wel anders per demo.

                              Comment


                                #30
                                Ik heb zelf het idee dat deze door het schietbedrijf in de verkeerde volgorde in het veld is geplaatst.

                                Comment

                                Working...
                                X