Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Important Pyro Show [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik had niet zulk hoge verwachtingen van deze cakes maar ik werd aangenaam verrast! Vooral het goud in de 2e cake die ik vooraan geplaatst heb bleef heerlijk hangen. Verder heeft de box mooie knallen en prima effecten geschoten op een goed tempo ondanks dat we last hadden van vonkoverslag. Echt geen miskoop dus!

    Comment


      #32
      zie hem te koop staan voor 52.50 is dit wat?

      Comment


        #33
        Welke winkel?
        PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

        Comment


          #34
          Een aantal jaar geleden ook gehad, had er destijds meer voor betaald dan €52,50. Voor die prijs kan ik je 1 tip geven: doen! Schitterende bak, wat rustig begin, maar mooie effecten, heldere kleuren en vooral het tempo dat wordt opgevoerd is erg leuk.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #35
            Denk wel 25 mm?
            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

            Comment


              #36
              Jammer van de mist waardoor het goud wat wegviel, maar voor het geld (45 euro) vond ik dit echt wel een prima bak.

              Comment


                #37
                https://www.youtube.com/c/VuurwerkcrewMJB

                Comment


                  #38


                  Kwam nog een oude video tegen. Project van 5x cake C van deze box.
                  eerst 2, daarna 3 tegelijk. Aanrader!! Wordt verkocht als mystery cake / mystery 500 grammer C, voor een mooie prijs. Heerlijke kleurenbak, lekker laag en goede burst! Aanrader, op zichzelf, per 2, of per meer

                  Comment


                    #39


                    Zie dat ik mijn project met 16x de finale cake nog niet heb gedeeld. Wat een geweld!

                    Comment


                      #40
                      Haha gekkenwerk Pim, heerlijk. Wat een geweld zeg, heerlijk project!
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment

                      Working...
                      X