Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Unique Pyro Show [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hierbij mijn straatfilmpje van de Unique Pyro Show..
    Ik vond het echt een geweldige bak.. de gouden en strobe mines met goudboeketten mogen ze bij Wolff best los uitbrengen.. ik koop 'm wel

    Comment


      #17
      Heerlijke bak!!

      2 stuks tegelijk geschoten, helaas veel rook ontwikkeling met de mist en van beide blokken stopte hij bij de laatste cake.

      vdrvuurwerk.nl

      Comment


        #18
        Prachtig echt jammer van de mist met die mooie bakken. Zonde!!

        Comment


          #19
          wat een dikke mines met gouden boeketten zeg....heerlijk!
          Deze komt zeker op de lijst voor volgend jaar.

          Comment


            #20
            Ik vind deze box op film tegenvallen.
            De mines en fluiters tussendoor zijn allemaal prachtig maar de rest vindt ik eigenlijk tegenvallen

            Comment


              #21
              Deze bak zojuist besteld bij Haokan. Prachtige prijs voor zo'n mooie unieke box.

              Comment


                #22
                Deze staat toch wel hoog op het wensenlijstje!

                Harde burst, grote effecten heel divers!

                Het tempo is niet hoog! Maar dat vind ik niet erg, er zijn genoeg ramboxen op de markt tegenwoordig!
                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                Comment


                  #23
                  Deze box maar op de gok besteld, voor 150 euro is deze vast goed te doen

                  Comment


                    #24
                    Deze ook afgestoken. De eerste 4 cakes vielen tegen. De eerste 2 waren 36 Schots 25mm dus daar had ik wel van verwacht dat het niet de allergrootste effecten zouden zijn. Tempo van die cakes waren wel wat hoger dan op de films tot nu toe. Cake 3 en 4 hadden beide fluiters. Dat was niet zo op de films. De mines waren wel dik, maar de burst en effect grootte viel tegen voor 30mm.

                    De 4 waaiers daarentegen waren super! Mega dikke mines en prachtig lang hangend goud en een heerlijk velle versie van de viking. Echt van genoten.

                    Comment


                      #25
                      Deze 2 tegelijk afgestoken. Was echt geweldig. Liepen ook perfect synchroon. Het is gefilmd maar ik heb de beelden nog niet ontvangen....maar glukkig hebben we de foto's voor een deel zelf gemaakt...
                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0821.jpg
Vertoningen:1
Grootte:202,2 KB
ID:	1571418

                      Comment


                        #26
                        Man man wat een grote doos was dit hiervan zet je er geen 2 naast elkaar in de kofferbak

                        Comment


                          #27
                          Straat Film:

                          Comment

                          Working...
                          X