Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stairway to Heaven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
    Vond hem zwaar tegenvallen. Zal het filmpje ervan van de week ff uploaden. Waarom een andere uitwerking dan het filmpje op hun site? Juist die knetterstaarten vond ik apart hier aan. Kreeg helaas een heel andere cake.
    Ja de uitwerking is wel totaal anders inderdaad. Je had m al geupload toch? Effecten waren wel groot, maar voor die prijs is wel wat beters te krijgen denk ik zo.
    -FireworksHolland-

    Comment


      #32
      Op de prijs na is deze echt fakking prachtig! De straatfilms in dit topic vind ik ook overtuigend van goede kwaliteit. Ik neem aan dat jullie wel een dikke korting hebben kunnen pakken? Ik neem aan dat deze cake ook wel voor een euro of 30 te halen moet zijn?

      Comment


        #33
        Waar is deze te krijgen nog?

        Comment


          #34
          Met afstand de mooiste van de avond van GBV. Dat zegt iets over deze cake, maar vooral over het vergelijkingsmateriaal...

          Comment


            #35
            45 euro voor 19 schoten? Alleen staarten vind ik niet snel oké behalve als ze echt positief opvallend zijn. Dat doet deze voor mij persoonlijk zeker niet. (Kwestie van smaak) maar hoe dan ook, 45 euro voor 19 schoten ga ik niet doen. hoe komen ze er op om 45 euro voor een 19 schots potje te vragen?!?!

            Comment


              #36
              Omdat ze er waarschijnlijk genoeg van verkopen ...
              De meeste mensen lopen op een verkoopdag een willekeurige dealer binnen, en slaan €200 stuk.

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Mustang68 Bekijk bericht
                45 euro voor 19 schoten? Alleen staarten vind ik niet snel oké behalve als ze echt positief opvallend zijn. Dat doet deze voor mij persoonlijk zeker niet. (Kwestie van smaak) maar hoe dan ook, 45 euro voor 19 schoten ga ik niet doen. hoe komen ze er op om 45 euro voor een 19 schots potje te vragen?!?!
                Ik zal het je uitleggen hoe ze er op komen in 1 handige stap!

                Stap 1: je bent de importeur GBV-WECO en je doet wat je al jaren doet.

                Duidelijker kan niet toch?

                Comment


                  #38
                  Op de demo van Hendriks gezien: wat betreft burst, spreiding en volheid sprong deze er bovenuit. Prijs natuurlijk veel te hoog.
                  31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

                  Comment


                    #39
                    Deze sprong er zeker uit bij hendriks. Helemaal in de finale
                    ☞M~PYRO☞

                    Comment


                      #40
                      Adviesprijs 2020: € 44,99
                      Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door vanderelst Bekijk bericht
                        Adviesprijs 2020: € 44,99
                        Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

                        Oef, voor zo'n prijs en 19 schots ga ik geen eens het filmpje bekijken, want dan ben ik al afgehaakt.
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                          Oef, voor zo'n prijs en 19 schots ga ik geen eens het filmpje bekijken, want dan ben ik al afgehaakt.
                          Filmpje kijken is gratis

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                            Filmpje kijken is gratis
                            Dat dan weer wel, echter straks raak ik nog gecharmeerd van deze cake en dan loop ik alsnog tegen een prijskaartje aan wat mij frustreert
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                              Dat dan weer wel, echter straks raak ik nog gecharmeerd van deze cake en dan loop ik alsnog tegen een prijskaartje aan wat mij frustreert
                              Dan ga je rijdend naar het prijskaartje.
                              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                                Dat dan weer wel, echter straks raak ik nog gecharmeerd van deze cake en dan loop ik alsnog tegen een prijskaartje aan wat mij frustreert
                                Kijk gerust, de helft is crackling tails met af en toe iets van een boeket ertussendoor. 45€, wie verzint zoiets??

                                Comment

                                Working...
                                X