Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Duitse Tolle Lola

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door fireworkaddict Bekijk bericht
    In de eerste post staat kartoneenheid: 100/1.
    Zal een flink karton zijn dan waarschijnlijk. Ik twijfel daarom of dit correct is.
    Je zou verwachten dat 10 pijlen per doos, per karton wel logischer is.
    Ik denk dat dat makkelijk kan, want het zijn maar smalle pijltjes, en ze wegen niks.
    100 per karton is eigenlijk niet eens zoveel.
    Ik denk dat de meeste kartonnen met pijlenpakketten 200+ pijlen bevatten.

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door fireworkaddict Bekijk bericht
      Leuk dat ze de ouderwetse Tolle Lola nieuw leven in hebben geblazen, maar voor 4,95 of 3,95 per pijl laat ik hem links liggen.

      Als ze ze hier voor Euro 20-25 per verpakking van 10 aan zouden bieden, dan zou ik ze wel aanschaffen.

      Heb gelukkig een voorraad van oude (de goede) Wolff Cruise Rockets liggen. Veel kleiner, maar met een 3-traps fluit net zo verschrikkelijk irritant.
      Wij hebben ze gisteren geleverd gekregen van WECO. Ze worden geleverd in een doos, met daarin 10 doosjes en in elke doos 10 pijlen. Misschien kun je er wat mee bij de lokale dealer, succes

      Comment


        #33
        Prima pijl in uitwerking, maar de afwerking van het product laat wat te wensen over. Ik vraag me af of deze nog steeds in Duitsland worden geproduceerd, vol met kruitresten en bij één van de drie zat de lont zelfs los.

        3,95 is wat te duur voor deze pijl, zeker gezien er nog niet eens 20 gram kruit in zit. Maar toch leuk om weer een keer meegemaakt te hebben.

        Comment


          #34
          Iemand deze nog op beeldmateriaal vast kunnen leggen? Ben er wel benieuwd naar. Ik vond ze het ritje niet waard helaas, had ze er graag bij gehad. Gezien GBV mij verder niets te bieden heeft was ik niet bereid om hiervoor een ritje te maken.

          Comment


            #35
            filmpje
            http://www.campievuurwerk.nl

            Comment


              #36
              Nou daar lijkt mij helemaal niets mis mee. Een lekkere rauwe fluit!

              En Campie bedankt, wij vragen jij draait!

              Comment


                #37
                Inderdaad, vind hem zo op film prima overkomen. Alleen wel erg kort, dat is wel heel jammer.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #38
                  Ik heb er 2 besteld, gewoon om ze eens gehad te hebben. Als ik het filmpje van Campie zo zie, heeft deze wel een flink kortere fluit dan de andere filmpjes die ik zie van zowel Nederlandse als Duitse makers. De lange gil maakt het zeker een leuke pijl, maar diebkorte van Campie is wel zonde.

                  Op hoop van zegen dan maar
                  [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                  Comment


                    #39
                    Duur per stuk voor een korte fluit en horsetailtje. Bv aftersh thubder rockets xxl hebben langere fluit, boeket en dan 10e per 6st...

                    Comment


                      #40
                      Wat een bizarre fluit kwam hier weer vanaf zeg!!! Dikke aanraders als je even de aandacht wilt hebben. Fluiten lang door. De horsetail erachter is een leuke toevoeging maar was niet echt nodig.

                      Comment


                        #41
                        Waren echt hele goede fluiters inderdaad. Staan weer op de wensenlijst als ze niet duurder worden. Siereffectje heeft ook net even wat extra's.
                        [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk bericht
                          Prima pijl in uitwerking, maar de afwerking van het product laat wat te wensen over. Ik vraag me af of deze nog steeds in Duitsland worden geproduceerd, vol met kruitresten en bij één van de drie zat de lont zelfs los.

                          3,95 is wat te duur voor deze pijl, zeker gezien er nog niet eens 20 gram kruit in zit. Maar toch leuk om weer een keer meegemaakt te hebben.
                          Ze moeten deze gewoon per 10 in een zak doen voor een 14,95

                          Comment


                            #43
                            Toch maar eens meegenomen, wilde hem toch een zelf ervaren. Prima krijs in deze pijl, wat dat betreft een prima ding! Ik vind persoonlijk de prijs aan de hoge kant voor 1 goede gil, maar voor de pijlenliefhebber die herrie wil maken, is het aanrader.

                            Comment


                              #44
                              Thanks Mike. Zo heb ik deze pijl ook ervaren. Had er vorig jaar 5 aangeschaft, voor de komende jaarwisseling 10. Die gil bij het opstijgen gaat door merg en been!

                              Comment


                                #45
                                En ook hier zijn ze zo ervaren. Zijn wat aan de prijs, maar krijs is goed in orde. Afgelopen jaar 2 stuks, komend jaar welgeteld 3
                                [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                                Comment

                                Working...
                                X