Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beijing

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Beijing

    Artikelnummer: 1576
    Artikelnaam: Beijing
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 64 shots cakebox
    Effectomschrijving: Flowerbed Beijing uit de Asian Budget cakebox serie. Dit assortiment bevat vier zware cakes, ieder bestaande uit 16 schoten vol siereffecten. Laat u verrassen door de prachtige Dahlia, Crown, Chrysantenum, Wave en Crackling effecten in deze selectie!
    Kartoneenheid: 2/1
    Richtprijs: € ...

    O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl




    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

    Laatst aangepast door Mattenfreak; 14 August 2016, 23:38.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Niet echt onder de indruk aangezien ik het tempo te laag vind.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      plaatje wat op bestevuurwerk.nl stond

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1576_gr.jpg
Vertoningen:1
Grootte:106,8 KB
ID:	1558227

      Comment


        #4
        Ik vindt het er toch leuk uit zien wat is de prijs ?

        Comment


          #5
          € 72.99 in de voorverkoop.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Leuke cakebox, vooral lekkere burst knallen

            Comment


              #7
              Ik snap niet dat deze box niet vaker besproken is! De eerste cake is met zijn kleuren en moving stars echt uniek! En met maar 18,25 per cake (exc. korting) is hij scherp geprijsd! Ja de effecten van de 3 andere cakes zijn wat goedkoop. Maar ze kwamen bij de demo voor de prijs eerlijk over. Niet ieder boeket even goed maar zeker niks om over te klagen. Als je iets van GBV wilt proberen dit jaar dan is dit een van de producten die ik zou adviseren.

              Comment


                #8
                Ik ben stiekem wel heel benieuwd naar de mening van anderen over dit product.

                Comment


                  #9
                  Wauw deze helemaal nog niet gezien!
                  Wat een tof ding!!
                  Ga deze toch maar even fixen!!!

                  Comment


                    #10
                    Die eerste cake is wel echt prachtig zeg, nooit gezien dat effect met die kleuren! Voor de rest weinig spannend, maar voor de gemiddelde vuurwerkkoper een prima doosje. Leuke effecten en duurt lekker lang.
                    FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                    Comment


                      #11
                      De eerste van de vier cakes is inderdaad erg leuk om te zien. Een effect wat we niet zo snel bij andere producten tegenkomen. Het lijkt een beetje op een mislukt standaard peony effect dat verwaaid. Grappig! De andere cakes zijn typisch GBV. Die kunnen mij niet overtuigen. En voor 1 cake ga ik dit product niet aanschaffen. Als ze hem los zouden verkopen dan zou ik er over na willen denken.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                        Als ze hem los zouden verkopen dan zou ik er over na willen denken.
                        Ik heb dat verzoek wel eens gedaan voor de cake met de spinning tails uit de asian budget select 2.0. Die cakes kosten omgerekend minder dan 25 euro. Nu verkopen ze er een variant los op. Zelfde aantal schoten zelfde kruitgewicht. Alleen de boeketten zijn van slechte palms naar slechte peony gegaan en de cake kost 42 euro.

                        Dus laten we hopen dat een goede importeur hier ook een kijkje neemt en we het over een jaar of 2 bij die importeur terug zien.

                        Comment


                          #13
                          Afbeelding startpost klopt niet helemaal volgens mij..
                          Deze box heeft 64sh, maar tel er maar 48 4x12 in de startpost??

                          Moet eerlijk toegeven, proline is weer de weg naar boven ingeslagen.
                          Deze box is me pas sinds gister bekend, en ga er zeker komen dit jaar
                          我也喜欢年纪较大的烟花

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                            Ik snap niet dat deze box niet vaker besproken is! De eerste cake is met zijn kleuren en moving stars echt uniek! En met maar 18,25 per cake (exc. korting) is hij scherp geprijsd! Ja de effecten van de 3 andere cakes zijn wat goedkoop. Maar ze kwamen bij de demo voor de prijs eerlijk over. Niet ieder boeket even goed maar zeker niks om over te klagen. Als je iets van GBV wilt proberen dit jaar dan is dit een van de producten die ik zou adviseren.

                            Filmpje is de startpost is zonder moving stars?
                            我也喜欢年纪较大的烟花

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                              Filmpje is de startpost is zonder moving stars?
                              Tsja misschien was ik wat enthousiast, de box was al een jaar uit en vast gezien op demo's en de voorgaande jaarwisseling. Maar goed, toen mistte het.

                              Comment

                              Working...
                              X