Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rolling Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Rolling Thunder

    Artikelnaam: Rolling Thunder
    Netto Kruitgewicht: 461 gram
    Aantal Schoten: 36 schoten
    Kartoneenheid: 8/1
    Richtprijs: € 29,75




    Laatst aangepast door omepje; 22 January 2017, 11:10.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Zeer leuk bakkie dit, eens even in de gaten houden op demo's.
    Al komt hij me zeer bekend voor, maar kan hem ff niet thuis brengen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
      Al komt hij me zeer bekend voor, maar kan hem ff niet thuis brengen.
      Down Under, Marijn

      Comment


        #4
        Nu je het zegt inderdaad, klopt helemaal.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Als ik de straat filmpjes van down under zie, is dit eigenlijk wel een echte aandachtst trekker
          https://www.youtube.com/@mikosjepyro

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door mikosje Bekijk bericht
            Als ik de straat filmpjes van down under zie, is dit eigenlijk wel een echte aandachtst trekker
            Dat is het ook, een van de betere producten de afgelopen jaren.

            Comment


              #7
              Wat is er met de Down Under gebeurd? De mines zijn meer een setje tails geworden, en de knal mag je nauwelijks een knal noemen. Floppertje helaas.

              Comment


                #8
                Mines konden er nog net mee door, maar qua tempo en knal een slap aftreksel van de Down Under:

                Comment


                  #9

                  "Je mag er wel een zonnebril bij op"
                  Leuk om een keer te hebben maar komt niet standaard in het assortiment denk ik.

                  Comment


                    #10
                    Ieder jaar vind ik het weer een topper. In de film 2 stuks, volgende keer meer.
                    Had wel het idee dat de klappen minder waren dan voorheen (als Down Under). Kan natuurlijk met vocht te maken gehad hebben...

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Bomber68 Bekijk bericht
                      Ieder jaar vind ik het weer een topper. In de film 2 stuks, volgende keer meer.
                      Had wel het idee dat de klappen minder waren dan voorheen (als Down Under). Kan natuurlijk met vocht te maken gehad hebben...
                      Zowel de mines maar vooral de knal was een stuk harder in de Down Under. Ook de timing en het ritme was toen beter.Ter vergelijk mijn video van 2014/2015:

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                        Zowel de mines maar vooral de knal was een stuk harder in de Down Under. Ook de timing en het ritme was toen beter.Ter vergelijk mijn video van 2014/2015:
                        Helemaal mee eens. Net of dit dus een afgezwakte versie van de Down Under is... Hopelijk wordt tie een beetje opgeknapt!

                        Comment


                          #13
                          Ik heb deze gister voor het eerst gezien tijdens een demo. Ik kan dus geen vergelijking maken met de Down Under, maar ik vond dit echt een leuke cake. De burst kan zeker harder, maar de mines zijn echt super fel. Zo fel heb ik ze nog nooit gezien. Kortom, ik was echt verrast.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment

                          Working...
                          X